Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، عرضه و فروش الکترونیک بلیت مسابقه پرسپولیس – استقلال خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، هم اکنون فعال شده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت http://gishe3.com نسبت به خریداری بلیت مسابقه اقدام نمایند و با حضور در ورزشگاه از تیم محبوب خود حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ فروش بلیت این بازی و دیگر مسابقات پرسپولیس به صورت انحصاری فقط در سایت http://gishe3.com انجام می‌شود. ضروری است، هواداران پس از خرید بلیت بازی، در روز برگزاری مسابقه با کارت ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس – استقلال خوزستان از ساعت 16 روز پنجشنبه 25 بهمن ماه 1397 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!