Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@18:05:48 GMT

آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد در همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۶۷۵۹

آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، به مناسبت دهه فجر ده نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهکاری جمعاً نهصد میلیون ریال آزاد شدند و همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با پایان حبس و آزادی چهل نفر از زندانیان که کمتر از چهار ماه حبس داشتند موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری همدان به نکاتی در خصوص عفو گسترده رهبری به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید برمراقبتهای پس از خروج در راستای بازگشت و ماندگاری زندانیان در کانون گرم خانواده و همچنین سعی همکاران دستگاه قضایی درراستای حبس زدایی و استفاده هر چه بیشتر از مجازاتهای جایگزین حبس پرداخت.
در این بازدید حسن محمدیاری مدیرکل‌زندان‌های همدان نیز بر رسیدگی به وضعیت خانواده‌های مددجویان و فراهم نمودن بستر لازم برای بازگشت مجدد مددجویان به کانون خانواده و باز اجتماعی نمودن آنان تاکید کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ازادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان