Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ محمود محمودی از ذخیره سازی ۴۶۹ تن پرتقال در استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاونی روستایی استان قزوین، محمود محمودی رئیس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین اظهار کرد: میوه شب عید مردم استان به اندازه کافی تامین، تهیه و ذخیره سازی شده است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۴۶۹ تن پرتقال به استان حمل و ذخیره سازی شده است.

محمودی تصریح کرد: یکی از وظایفی که سازمان تعاونی روستایی در ستاد تنظیم بازار بر عهده گرفته، بحث تامین میوه شب عید است که با کیفیت مناسب خریداری خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مقرر شده ظرف هفته آتی ۳۰۰ تن پرتقال والنسیا به استان ارسال شود، اظهار کرد: پرتقال مورد نیاز استان هم بر اساس قراردادهای تنظیمی به سردخانه های قزوین حمل خواهد شد.

رئیس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین یادآور شد: در بازار شب عید اجازه نمی دهیم دلالان، بازار میوه را آشفته کنند و با تمام نیرو بازار میوه شب عید را کنترل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین ذخیره سازی میوه پرتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود

علی بخش شجاعی در حاشیه جلسه تنظیم بازار کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس مصوبه کمیته تنظیم بازار و کمیته راهبردی میوه شب عید استان مقرر گردید پرتغال از کیلو ۲۸ هزار تومان به ۲۳ هزار تومان تقلیل پیدا کند.

وی تصریح کرد: مصوب گردید سیب درختی از قیمت ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان تقلیل و تقریباً حدود ۵ هزار و ۲٠٠ تومان کاهش قیمت برای مصرف کننده در بر دارد.

مدیر کل تعاون روستایی استان تاکید کرد: غرفه داران با این قیمت میوه‌ها را عرضه کنند.

شجاعی در خصوص متحمل شدن هزینه حمل در شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: مقرر شد به جهت کمک به غرفه داران به ازای هر کیلو ۷۰۰ تومان در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به جلسه امروز تنظیم بازار بیان کرد: فرمانداران با توجه به نقاط پر جمعیت و محل خرید مردم مناطق توزیع میوه را مشخص کنند.

کد خبر 6063840

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان
  • فضای ذخیره‌سازی گلکسی واچ ۷ احتمالاً دو برابر می‌شود