Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا از تهران؛  فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: همزمان با چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی  و در راستای خدمتگزاری به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها ۱۵ پروژه عمران شهری به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

افشار با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان باعث افزایش حس تعلق آنان به محل زندگیشان می شود افزود: جداره سازی نما و منظر خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرمت کاروانسرای صفوی که از مهمترین درخواستهای ساکنان اطراف حرم در سالهای گذشته بوده از مهمترین این پروژه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت توسعه فضای سبز و بوستان ها در محدوده های با تراکم جمعیت بالا اشاره کرد و گفت: فاز یک بوستان  گیاه شناسی، فاز یک بوستان توسکا، باغ راه اندیشه ، فاز یک بوستان زیتون از جمله پروژه های امور شهری به شمار می رود که با هدف افزایش فضاهای تفرجگاهی و ارتقاء شاخص های زیست محیطی منطقه احداث شده است.

افشار افزایش امکانات رفاهی در بوستانها را مهم برشمرد و افزود: ۷ دستگاه سرویس بهداشتی با ۴۸ چشمه در بوستانهای منطقه از جمله دانش ، قدس، توسکا، مدرس ، جهان آرا، دشتستان احداث شده است.

وی احداث پل های  عابر پیاده در خیابان های شهید رجایی، دادسرا، امامزاده ابوالحسن(ع) ، تجهیز پل عابر پیاده به آسانسور در خیابان شهید رجایی و تطویل پلهای عابر پیاده در دو مقطع از خیابان شهید رجایی را از دیگر پروژه ها افتتاح شده برشمرد.

افشار بسترسازی حضور بی دغدغه اقشار خاص در جامعه و سهولت تردد توان یابان  را یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و گفت: با نصب مبلمان خاص و همسطح سازی پیاده روها بوستان گلگون در محله سیزده آبان ویژه توان یابان مناسب سازی شده است .

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه ایستگاه مترو دولت آباد تا پایان سال افتتاح می شود افزود: محوطه سازی ایستگاه مترو دولت آباد نیز انجام شده است تا در زمان افتتاح خط ۶مترو ، امکان استفاده شهروندان به راحتی فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت دهه فجر زیست محیطی فضای سبز مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید

سیدانور رشیدی در دیدار با استاندار کردستان که با حضور اعضای شورای شهر سنندج انجام شد، اظهار کرد: کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع روبروی پارک شهدا به زودی انجام می‌شود.

شهردار سنندج تاکید کرد: ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در رفع مشکل ترافیک به ویژه در هسته مرکز شهر سنندج دارد در این راستا نیازمند اعتبارات ملی و جهشی هستیم.

وی افزود: رونمایی از ۶ هزار میلیارد پروژه‌ی سرمایه‌گذاری، مجتمع فرهنگی شهدا و شهرداری الکترونیک از دیگر برنامه‌های شهرداری سنندج در سال جاری است.

رشیدی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.

شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمرانی امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید

برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان

وی با بیان اینکه ۴۰۰ وظیفه از سوی وزارت کشور برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: کمبود منابع نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، فضای اجتماعی و سیاسی همه و همه به نحوی موجب شده که کار در شهرداری سخت و طاقت‌فرسا باشد.

شهردار سنندج عنوان کرد: بیش از یک میلیون و ۵۶۰ هزار متر مربع آسفالت و بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع پیاده راه سازی در شهر سنندج طی سال گذشته انجام شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد رویداد‌های بزرگ فرهنگی و افتتاح چندین پروژه متعدد از پارک‌های بزرگ مقیاس تا پروژه‌های مرتبط با رفع مشکل ترافیکی در شهر سنندج بودیم که این روند در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • بازپس‌گیری فضای شهری از خودروها به نفع شهروندان به سبک بارسلون
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون