Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داوود رفعتی گفت: سعی کردیم در نیم فصل دوم لیگ برتر از داوران پشت دروازه استفاده کنیم تا هجمه علیه داوران را کمتر کنیم. همچنین در تشخیص اشتباهات در زمین مسابقه به داوران کمک کنند که خوشبختانه این رویه موثر بوده است. حتی ناظران داوران اعلام کردند بازی ها با آرامش بیشتری دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به گزارش ناظران در دو دیدار (فولاد خوزستان - پرسپولیس و نساجی مازندران - تراکتورسازی) نکاتی وجود داشت که در روزهای آینده با گروه آنالیز فیلم بازی‌ها را بازبینی می‌کنیم و اگر موردی وجود داشت آن را اعلام می‌کنیم ولی درکل شاهد قضاوت های خوبی از داوران در هفته هفدهم لیگ برتر بودیم.

رفعتی درباره اجرایی شدن سیستم VAR در ورزشگاه ها گفت: آنچه مسلم است زیر ساخت های این سیستم باید در همه ورزشگاهه ای ما وجود داشته باشد و با توجه به فضای ورزشگاه ها امکان جا نمایی دوربین ها شاید باعث بروز مشکلاتی در اجرا شود. در حال حاضر همان طور که می داند بجز استادیوم آزادی بقیه ورزشگاه ها باید از نظر سخت افزاری بروز شوند. برهمین اساس اگر بخواهیم سیستم ویدئو چک را در همه ورزشگاه های لیگ برتری داشته باشیم منوط به آن است که هیئت های فوتبال و باشگاه ها همکاری لازم را در این زمینه با فدراسیون فوتبال انجام دهند تا همه تیم ها از این مزایا به طور یکسان استفاده کنند.

رئیس دپارتمان داوری خاطرنشان کرد: کلاس مدرسان MA FIFA به مدرسی محمدصالح سوبخیدین را از 29 بهمن به مدت 5 روز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهیم کرد. این دوره‌ها در راستای توسعه هدفمند و فراگیر دانش داوری صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی چک فدراسیون فوتبال فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ‌کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

دیگر خبرها

  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • سوت سرنوشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد