Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان شرقی، "فرشاد رستمی" ضمن بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا فعالان صنعت گردشگری با ایجاد تعامل و ارتقاء دانش تخصصی خود در این حوزه بتوانند گام های منسجمی را در راستای توسعه این صنعت در کشور بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی در ادامه با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با رویکرد ایجاد تعامل بیش از پیش بخش خصوصی و دولتی برگزار می شود، گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور متمرکز و گسترده استان‌ها همراه است که با مشارکت بخش خصوصی فرصت مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت های نوین گردشگری هر استان فراهم شده است.

سرپرست معاونت گردشگری استان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع جانبی و تخصصی تدوین شده پیرامون دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، ادامه داد: تدوین صد برنامه جانبی و تخصصی پیرامون نمایشگاه گردشگری تهران رویدادی منحصر به فرد محسوب می‌شود که به واسطه آن فعالان حوزه گردشگری می‌توانند ضمن شرکت و ارائه ظرفیت‌های خود، در راستای تبیین روش‌های جامع و نوین این حوزه مشارکت داشته باشند.

رستمی در پایان با اشاره به برنامه ریزی مناسب برگزاری نمایشگاه در سال جاری، تخصیص فضای متمرکز و گسترده برای استان‌ها در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران را  سیاستی کاربردی در راستای نیل به اهداف توسعه متناسب گردشگری کشور و حفظ اعتدال میان استان ها توسط معاونت گردشگری کشور و اداره کل تبلیغات و بازاریابی گردشگری عنوان کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بخش خصوصی صنعت گردشگری نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد