Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:25:47 GMT

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۷۱۴۵

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس کرد

اردبیل - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دشمنان تبلیغات سنگینی علیه کشور شروع کرده بودند که اتحاد ملت وحضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده انها را مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهریار شیری آراسته روز سه شنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی به بلوغ کامل رسیده و هم اکنون با کوله باری از تجربه راه خود را ادامه خواهد می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مردم ایران دراین چهل سال مشکلات بسیاری را از جانب دشمنان متحمل شده اما همچنا پرشور در عرصه های مختلف ضد استبدادی و ضد استکباری حضور یافته اند.
سرپرست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد : محوریت فعالیت در نظام انقلاب اسلامی در طول این چهل سال توجه به محرومان و تلاش برای رفع مشکلات این قشر بوده است.
وی افزود: بعد از گذشته چهل سالگی انقلاب تلاش می شود در زمینه رفع محرومیت گام ها بیش از پیش قوی تر برداشته شده و مشکلات اقشار ضعیف جامعه کمتر شود.
شیری آراسته به برگزاری موفق نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و از تلاش دستگاه های اجرایی در این زمینه تقدیر کرد.
در پایان این آیین از دستگاه های برتر که در زمینه غرفه آرایی ، برخورد با ارباب رجوع و فعالیت مستمر در نمایشگاه تلاش کرده بودند تقدیر شد.
نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با 75 غرفه از روز 12 تا 22 بهمن ماه در محل مصلای اردبیل دایر شده بود.
6016/3006

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه اسلام بنيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نگارخانه ترانه باران، نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» در راستای رویکرد پژوهشی خود، میزبان نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» خواهد بود که با همکاری دانشگاه سوره و دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و نگارخانه ترانه باران برگزار می شود.

این نشست روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۵ با حضور سجاد محمد یارزاده رییس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، مهران هوشیار دانشیار و مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره، مهدی خانکه استادیار و ریاست مدرسه عالی مهارتی دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، مهدی محمدی استادیار و مدیر گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی دانشگاه سوره برگزار می شود و دانشجویان و اساتید پیرامون این موضوع به بحث و گفت‌وگو خواهند نشست.

در پایان این نشست تخصصی به شرکت کنندگان در جلسه گواهی حضور از طرف دانشگاه اهدا خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه ترانه باران به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده و بیش از ۱۷۰ اثر از هنرمندان و اساتید خوشنویسی را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه‌ با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقه ‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

کد خبر 6085190

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد