Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امور هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: متقاضیان جذب هیئت علمی در این دانشگاه تا ۳۰ بهمن ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سامانه فراخوان مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ثبت نام کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، بیستمین فـراخـوان جذب اعضای هیأت علمی دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان بـهمن ۱۳۹۷ توسط هیئت مرکزی جذب وزارت علوم، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه مدیریت امور هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از ۱۵ بهمن ۹۷ آغاز شده و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، متقاضیان جذب در این زمان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: نیاز‌های دانشگاه شهید بهشتی در پورتال مرکز جذب بارگذاری شده است و متقاضیان جهت ثبت نام و انتخاب اولویت‌های متناسب با رشته تحصیلی خود می‌توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۷ فرصت دارند به سامانه فراخوان مرکز جذب اعضای هیئت علمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هیات علمی شهید بهشتی جذب وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر آتنا آقایی استادیار گروه پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تازگی در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا با ارائه مقاله‌ای با موضوع اثر یُد درمانی برتغییرات هورمونی، عنوان یکی از برگزیدگان این کنگره شناخته شده است.

دکتر آقایی گفت: کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به صورت فصلی و سالانه به صورت حضوری در آمریکا برگزار می‌شود، اما طبق مکاتبات با مسئولان کنگره، ارائه این مقاله  به صورت آنلاین انجام  و سخنرانی از طریق پلتفرم‌های آنلاین ارائه شد.

وی افزود: این مطالعه در بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان قائم (عج) انجام  و تاثیر یُددرمانی به عنوان یک درمان قطعی در بیماران سرطان تیروئید بر روی باروری افراد بررسی  و نتیجه چنین حاصل شد که ید‌درمانی تاثیر دائمی و مضری هورمون‌های جنسی مردانه ندارد و بیمار پس از یک سال که از درمان او با مواد رادیواکتیو گذشت به شرایط اولیه باروری باز می‌گردد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تاکنون مشابه  این مقاله در ایران کار نشده است، اما در کشور‌های چین و امریکا مقالات مرتبطی کار شده که البته از نظر حجم نمونه و یا پیگیری در سطح این مقاله نبوده است.

دیگر خبرها

  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود