Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: قاضیان زیارت عتبات عالیات عراق تا روز ۲۲ بهمن ماه فرصت پیش ثبت نام را داشتند که این مهلت روز گذشته به پایان رسیده است.

مرتضی آقایی از اتمام پیش ثبت نام عتبات نوروزی خبر داد و گفت: ۹۰ هزار نفر دراین دوره پیش ثبت نام را انجام داده اند و اعزام زائران از ۲۴ اسفند ماه آغازمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه اعزام متقاضیان از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۸ اردیبهشت ماه به طول می انجامد، گفت: ۹۰ هزار نفر در این دوره پیش ثبت نام را انجام داده اند و روز شنبه ۲۷ بهمن نتایج قرعه کشی و اولویت ها مشخص می شوند و بعد از آن به متقاضیان اعلام می شود که بر اساس اولویت ها در روزی که اعلام می شود ثبت نام اصلی را انجام دهند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: تمامی ۹۰ هزار نفر را در قرعه کشی شرکت می دهیم  و اولویت‌هایی که پایین تر هستند نسبت به بقیه ارجحیت دارند.

وی افزود: ظرفیت اعزام نوروزی ۶۰ هزار نفر است اما ما برای بعد از نوروز و مناسبت‌های ماه‌های رجب و شعبان نیز پیش ثبت نام را انجام داده ایم و متقاضیان می توانند در این ایام نیز سفر زیارتی خود را داشته باشند.

آقایی گفت: در مرحله اول بازده در اختیار افرادی است که پیش ثبت نام را انجام داده اند و بعد از ۴ یا ۵ روز از زمان اعلام شده برای ثبت نام اصلی، ظرفیت را باز می گذاریم برای افرادی که پیش ثبت نام را انجام نداده اند و می توانند طی چند روز برای سفر عتبات ثبت نام کنند.

وی در مورد مشخص شدن قیمت نهایی سفر های زمینی و هوایی نوروزی عتبات نیز گفت: هنوز قیمت نهایی مشخص نشده است و در جلسه ای که امروز  برگزار می شود احتمالا به قیمت نهایی برسیم./خبر فوری

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که از دی سال گذشته با حضور هشت تیم آغاز شد، از ۳۱ اردیبهشت با برگزاری مرحله سوم این رقابت ها پیگیری می شود. این مرحله از مسابقات تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

دیدارهای مرحله سوم در حالی برگزار می شود که پتروشیمی در پایان مرحله دوم صدرنشین جدول رده بندی شد. در این مرحله که اسفند سال گذشته برگزار شد، تیم فراسنج حضور نداشت. چهار دیدار عقب افتاده این تیم در مرحله دوم، در جریان مرحله سوم مسابقات برگزار می شود.

مرحله سوم لیگ تنیس روی طی پنج دور پیگیری می شود. در پایان و بر اساس رده بندی نهایی تیم ها، چهار تیم وارد مرحله پلی آف (نیمه نهایی) می شوند.

دیدارهای نیمه نهایی ۲۰ و ۲۴ خرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ۲۷ و ۳۱ خرداد هم زمان مصوب برای برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال است.

کد خبر 6087578

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد