Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پایان نخستین گرنداسلم سال ۲۰۱۹، فدراسیون جهانی جودو با ثبت امتیازات این تورنمنت معتبر، جدیدترین رده بندی بهترین های جهان را اعلام کرد. در این رده بندی سعید ملایی از مدال برنزی که در پاریس کسب کرد، ۵۰۰ امتیاز به حساب خود واریز و با ۶۶۲۴ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نفر دوم وزن ۸۱- کیلوگرم «فرانک دی ولت» هلندی است که با وجود غیبت در پاریس همچنان با ۴۷۵۰ امتیاز دوم است و «ساساکی تاکاشی» ژاپنی هم هرچند وداع زودهنگامی با تاتامی پاریس داشت ولی با ۴۴۶۷ امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

در وزن ۷۳- کیلوگرم اما محمد محمدی بریمانلو با دو پیروزی که در پاریس کسب کرد، ۱۶۰ امتیاز به داشته خود افزود و با ۳۰۱۹ امتیاز یک پله صعود کرد و به جایگاه دوازدهم رسید. در این وزن «هاشیموتو» ژاپنی با ۶۰۰۹ امتیاز جایگاه نخست را دارد، نمایندگاه گرجستان و کره جنوبی دوم و سوم هستند. 

در بخش دختران نیز دنیا آقایی بهترین جایگاه را در اختیار دارد. براساس اعلام سایت فدراسیون جهانی آقایی بهترین بانوی جودوکار ایرانی است. وی در وزن ۷۰- کیلوگرم عضو تیم ملی جودو بانوان ایران بوده و مبارزات خوبی در رقابتهای مختلف به نمایش گذاشته است. 

بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی، سعید ملایی در مجموع تمامی اوزان مردان نیز بعد از دو جودوکار از گرجستان و یک نماینده از اسپانیا در مکان چهارم قرار دارد. 

کد خبر 4540177

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو سعید ملایی فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طبق اعلامر سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر