Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، از دستگیری عاملان حادثه تروریستی کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر در کمتر از یک هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، «سردار حیدر عباس‌ زاده»، با اشاره به دستگیری عاملان حادثه تروریستی ماهشهر، اظهار کرد: در این حادثه تروریستی که منجر به شهادت دو تن از ماموران کلانتری 13 بندر امام شهرستان ماهشهر شد پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان با تلاش‌های اطلاعاتی و عنایت خداوند متعال کمتر از یک هفته موفق شدند تعداد 9 نفر عاملان اصلی و مرتبط این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، بیان کرد: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شدند دو قبضه اسلحه کلاش به کار رفته و خودرویی که در عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته بود را شناسایی و کشف کنند.

 

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی از متهمان اصلی و مرتبطین اعتراف داشتند که به چند مقر نظامی و انتظامی در سال جاری در سطح استان تعرضی داشته‌اند که تحقیقات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

بامداد (شنبه 6 بهمن)، 2 مامور کلانتری 13 شهرستان بندرماهشهر، در خیابان اصلی سربندر (خیابان صدوقی) با خودروی نیروی انتظامی در حال گشت زنی بودند که یک خوروی ناشناس با سلاح جنگی کلاشینکف خودروی آنها را به رگبار بست.

 

در این حمله تروریستی سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی نسب در همان هنگام به شهادت می رسد و ستوان یکم الله نظر صفری مجروح می شود که پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر بر اثر شدت جراحات وارده، به درجه رفیع به شهادت نائل می شود.

 

تیم های تخصصی فرماندهی انتظامی خوزستان پس از بررسی های کارشناسی عاملان این حمله کور را شناسایی کردند. گروهک تروریستی «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده گرفته بود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی راهپیمایی فاطمیه ایام فاطمیه چهل سالگی انقلاب اصفهان دستگیری عاملان ترور حادثه تروریستی ماهشهر نیروی انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران  کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یک نفر مالخر اعتراف و ضمن دستگیری مالخر از مخفیگاه آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف و پس از شناسايی اموال مسروقه و تاييد مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به توصيه های پليس برای حفظ خودرو و موتورسيکلت خود در پيشگيری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق تلفن ۱۱۰ مطلع نمايند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت