Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی دیدار جنجالی فولاد - پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: تمام مسائل و اتفاق های مربوط به این بازی مشخص است و دیگر نمی خواهم درباره دیدار پرسپولیس- فولاد حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره بیانیه باشگاه استقلال تهران در آستانه دیدار با تراکتورسازی و درخواست از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای تحت تاثیر قرار نگرفتن از اتفاق های اخیر تصریح کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به هیچ وجه با این اتفاق ها تحت تاثیر قرار نمی گیرند و لزومی هم ندارد بخواهیم به بیانیه باشگاه ها پاسخ بدهیم.

فتاحی افزود: خواهش می کنم باشگاه ها با صدور این گونه بیانیه ها، هوادارانشان را تحت تاثیر قرار ندهند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اظهارات پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه ای کاش سازمان لیگ به دلیل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی این تیم را به تاخیر نمی انداخت تا هواداران سایر تیم ها به پرسپولیس لقب "تیم حکومتی" نمی دادند، گفت: بارها اعلام کرده ایم تقویم باشگاه ها سه ماه پیش از شروع لیگ به باشگاه ها اعلام و از تمام تیم ها نظرخواهی و با حضور خودشان به تصویب رسیده است. تمام موارد مانند فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در آن پیش بینی شده است. چرا در زمان برگزاری آن بازی چنین مسائلی مطرح نشد؟

او درباره اینکه شنیده می شود باشگاه استقلال نسبت به اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دیدار این تیم‌با تراکتورسازی ایرادهایی مطرح کرده است، گفت: اصلا درباره چنین موضوع بحث نداریم چراکه تراکتورسازی به عنوان میزبان بازی می تواند از ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای هوادارانش استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

از مات شدن برانکو در اهواز تا برد سپاهان و پدیده مقابل حریفان

نخستین شکست پرسپولیس در لیگ هجدهم رقم خورد/ اعتراض سرخپوشان به سازمان لیگ

داور کرمانشاهی فوتبال جذاب اهواز - تهران را به چالش کشید

انتهای پیام/ اظهارات فتاحی درباره حاشیه های بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی از مربی تیم استقلال بابت حاشیه های دیدار با شمس آذر خواستار ارسال دفاعیه شده که سرمربی استقلال از آن مبرا بوده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شدیم که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی