Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@12:52:21 GMT

عقیلی مهمان تمرین استقلالی‌ها در آزادی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۷۹۰۶

به گزارش پارس نیوز، 

بازیکنان استقلال بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته روز سه شنبه تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی آزادی ادامه دادند تا برای دیدار با تراکتورسازی اماده شوند. تمرین امروز استقلالی ها البته با حضور یک مهمان ویژه برگزار شد؛ هادی عقیلی بازیکن سابق تیم ملی و کاپیتان سپاهان امروز قبل از شروع تمرین در زمین آزادی حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقیلی که با بازیکنان زیادی از استقلال همبازی بوده، پیش از شروع تمرین با مهدی رحمتی، وریا غفوری و خسرو حیدری خوش و بش کرد و به گفت و گو پرداخت تا به این ترتیب مورد استقبال آبی پوشان قرار گرفته باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال مجموعه ورزشی آزادی تیم ملی زمین استقلال تیم ملی زمین مجموعه ورزشی آزادی پارس تمرین پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان

ایسنا/خوزستان درحاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان، مراسم گرگیعان نیز برگزار شد.

با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان که مصادف با ولادت امام حسن (ع) است، رسم «گرگیعان» با شور و ذوق خاصی در خوزستان برگزار می شود. 

به گزارش ایسنا،«گرگیعان» یا «قرقیعان» نام آیین سنتی رایج بین عرب‌های استان خوزستان، هرمزگان و کشورهای عربی مانند عراق است که در نیمه ماه رمضان اجرا می‌شود. در این آیین، کودکان با پوشیدن لباس‌های نو و محلی یعنی دشداشه برای پسران و عبا برای دختران به خانه‌های مختلف می‌روند و عیدی و شیرینی می‌گیرند. رسم گرگیعان در میان فرهنگ‌های دیگر از جمله در میان مردم دزفول در خوزستان نیز مرسوم است و آن را با عنوان «ثوابه یا جوابه» اجرا می‌کنند.

امروز نیز پسران و دختران کودک در پی همین آیین در تمرین استقلال خوزستان حاضر شدند که مورد استقبال اعضای این تیم قرار گرفتند. همچنین در حاشیه تمرین امروز استقلالی‌ها جشن تولد پورموسوی سرمربی تیم نیز برپا شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!
  • عکس| اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان