Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  احسان علیخانی با برنامه «عصر جدید» هفته آینده شنبه و یکشنبه بعد از خبر ۲۲ مهمان مخاطبان شبکه سه می‌شود. این برنامه در حوزه استعدادیابی است و علاقه‌مندان به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و ... می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 اولین قسمت این برنامه چند روز پیش با حضور رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی به عنوان داور ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکور «عصر جدید» زیر نظر سیامک احصایی، بازیگر و طراح دکور قدیمی سینما و تلویزیون ساخته شده است. آریا عظیمی‌نژاد از آهنگسازان پُرکار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هم ساخت موسیقی‌های این رقابت بزرگ را بر عهده دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون رقابت پارس علیخانی شبکه سه پارس نیوز هفته آینده عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه هفته آینده و بارندگی در مناطق مختلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسین سلطانی کارشناس هواشناسی استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هم اکنون آسمان نقاط مختلف استان ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد، افزود: از فردا پنجشنبه شرایط نسبتا پایدار جوی در استان حاکم می‌شود که این وضعیت تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و با ورود سامانه جدید از یکشنبه هفته آینده، هوای زنجان بارانی خواهد شد.

سلطانی یادآور شد: صبح پنجشنبه دمای کمینه در استان کاهش می‌یابد و سرمای صبحگاهی مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای 23 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را 6 درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: در شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان 6 و 11 درجه، ابهر هفت و 13 درجه، خرمدره 6 و 13 درجه، آب‌بر 14 و 22 درجه، خدابنده چهار و 9 درجه، سلطانیه پنج و 9 درجه و ماهنشان هشت و 15 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • ترویج معماری اسلامی ایرانی به الگوسازی نیاز دارد
  • هویت محوری و عدالت گستری، مولفه‌ای مهم در تهیه خبر
  • رسمی: ستاره والیبال ایران در ایتالیا ماندگار شد