Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل صداوسیمای استان زنجان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) با اشاره به محور‌های برنامه سازی در رسانه استانی گفت: صداوسیمای مرکز زنجان همواره در پرداخت به موضوعات دینی، اخلاق و امور عام المنفعه پیشقدم است و با تمام توان در این مسیر قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 لطیفی ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد امام (ره) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه افزود: استان زنجان ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه فراوانی برای توسعه دارد و با برنامه ریزی مدون در مقولاتی مانند انفاق و زکات می‌توان این مسیر را تسریع نمود.
وی افزود: توجه به نهاد‌های انقلابی و فرهنگی در اولویت ما قرار دارد و برنامه‌ها و اخبار کمیته امداد حضرت امام (ره) که نقش مهم و موثری در حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه داشته است جایگاه مناسبی در رسانه استانی دارد.
مدیرکل مرکز بر آمادگی رسانه استانی جهت تداوم برنامه سازی با مشارکت کمیته امداد استان بمنظور محرومیت زدایی و حمایت از قشر مستضعف تاکید کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان هم با اشاره به گستردگی مخاطبان رسانه ملی و اعتماد عمومی به صداوسیما همکاری و تعامل رسانه ملی با کمیته امداد را عامل مهمی برای نهادینه شدن فرهنگ انفاق و حمایت از محرومان دانست.
صفری به افزایش مشارکت‌های عمومی در بحث انفاق اشاره کرده و گفت:: علی رغم وجود چالش‌های اقتصادی، به برکت حضور و مشارکت چشمگیر مردم، درآمد‌های این نهاد در استان افزایش قابل توجهی داشته است.
وی با تقدیر از رسانه استانی در ترویج فرهنگ پرداخت زکات و کمک به محرومین خواستار تداوم مشارکت در برنامه سازی با مضامین حمایت از محرومین و انفاق شد.   انتهای پیام/ن     صداوسیما نگاه ویژه ای به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، طرح‌های عمرانی، هنری و ورزشی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی در صداوسیمای کیش به بهره برداری رسیدند.

روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض