Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: سارقین مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان به جرم محاربه به اعدام محکوم شدند. احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان در گفت‌وگو باخبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: سارقین مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان به جرم محاربه به اعدام محکوم شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در اوایل سال جاری سرقت مسلحانه شبانه از جایگاه‌های سوخت و نیز برخی از منازل در شهر کرمان موجب ترس و وحشت مردم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضائی تصریح کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مرجع قضائی و انتظامی قرار گرفت و نهایتاً با رصد اطلاعاتی و پایش تصویری، اعضای این باند سرقت مسلحانه به نام‌های (ه – ف) و (الف – م) دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای این باند در تاریخ ۱۷ فروردین ۹۷ شبانه به جایگاه سوخت آفتاب کرمان حمله کرده و ضمن تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت زیاد و تهدید پرسنل مشغول به کار در آن جایگاه، وجوه موجود را سرقت و متواری می‌شوند.

قربانی خاطرنشان ساخت:متهمان در دومین عملیات مسلحانه خود در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال جاری مجدداً به همان روش قبلی به جایگاه سوخت ولیعصر کرمان حمله کرده و اقدام به سرقت مسلحانه نموده و نیز مجدداً در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه شبانه به منزل یکی از شهروندان در کرمان رفته و بعد از تیراندازی و تهدید اهالی منزل، اموال ایشان را سرقت کرده اند.

وی ادامه داد:بعد از دستگیری متهمان، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف که مورد استفاده قرار می‌داده اند و در محلی زیرخاک مخفی کرده بودند، کشف شد.
قربانی عنوان کرد: نهایتاً پس از رسیدگی در دادسرا و صدورکیفرخواست، متهمین در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان مورد محاکمه قرار گرفتند و تحت عنوان محاربه به مجازات اعدام محکوم شدند.
وی یادآور شد:حکم صادره به متهمان و وکلای ایشان ابلاغ شده است و بدیهی است که حکم صادره ظرف بیست روز بعد از تاریخ ابلاغ قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان در پایان گفت:چنانچه حکم در دیوان مورد تایید قرار گیرد پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محاربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

یک جایگاه عرضه سوخت در شهر مریوان واقع در منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جایگاه عرضه سوخت «ساحل» طی آیینی با حضور مدیران محلی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در شهر مریوان به بهره‌برداری رسید.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: این جایگاه یازدهمین جایگاه ناحیه مریوان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله است.

مدیر منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشکر و قدردانی از همکاری مالکان مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخت این جایگاه اشاره و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای محیط زیستی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و همه مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه سوخت با ۸۶ نازل در ‌ناحیه مریوان افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب رسید.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در آیین بهره‌برداری این جایگاه از عملکرد و اقدام‌های پخش منطقه کردستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه تأمین سوخت نوروزی تشکر و قداردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت
  • توزیع بیش از ۲۱۴ میلیون متر مکعب گاز از جایگاه‌های سوخت اردبیل
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی در حد محاربه دارد
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها