Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:26:34 GMT

بلوف فدراسیون فوتبال جواب نداد!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۸۳۷۷

بلوف فدراسیون فوتبال جواب نداد!

به گزارش پارسینه؛ بعد از پایان قرارداد کارلوس کی‌روش در ایران و توافق مربی پرتغالی با فدراسیون کلمبیا، سرنوشت نیمکت تیم ملی به موضوع داغی برای رسانه‌ها تبدیل شده.

با استناد به مصاحبه مهدی تاج که سرمربی بعدی تیم ملی را یک مربی در اندازه کی‌روش یا بزرگتر دانست و بر اساس اخبار غیررسمی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، نام‌های متفاوتی مطرح شد که توافق با هرکدام از آنها می‌تواند خیال هواداران تیم ملی را تا حد زیادی راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال میان مطرح کردن نام یک مربی و توافق با او فاصله خیلی زیادی است.

فان‌مارویک به تازگی به کادر فنی آیندهوون پیوسته.

برت فان‌مارویک، مربی هلندی یکی از نام‌ها بود که اولین بار یک خبرنگار عربستانی شایعه مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران را مطرح کرد، ولی خیلی زود مشخص شد که او به کادر فنی آیندهوون پیوسته و با داماداش، فان‌بومل همکاری می‌کند.

سرمربی مراکش هم پرید
هروه رنار، سرمربی مراکش دیگر گزینه‌ای بود که رسانه‌ها از او نام بردند. این شایعه از آنجا قوت گرفت که مربی فرانسوی در جام ملت‌ها شاهد دو بازی تیم ملی بود. در روزهای گذشته رسانه‌های عربی نوشتند که فدراسیون فوتبال امارات هم رنار را به عنوان گزینه در نظر گرفته. این شایعات مربی فرانسوی را وادار به واکنش کرد و گفت: «هیچ توافقی با فدراسیون فوتبال امارات انجام نشده. من همچنن سرمربی مراکش هستم و روی بازی‌های بعدی تیم تمرکز کرده‌ام. این اطلاعات غیرمنطقی است، وقتی من با مراکش قرارداد دارم، چطور می‌توانم با تیم دیگری قرارداد ببندم؟» البته رنار گفت که تماس‌هایی از طرف فدراسیون امارات برقرار شده، ولی به کارش در مراکش ادامه می‌دهد و به این ترتیب حضورش در تهران هم منتفی است.

 

بلان برنامه‌ای برای فوتبال ملی ندارد!
لوران بلان دیگر مربی مطرحی است که این روزها تیم ندارد و نامش در میان نامزدهای جانشینی کی‌روش مطرح شد، ولی او یکشنبه در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت که منتظر فصل جدید فوتبال اروپاست تا به دنیای مربیگری برگردد: «امیدوارم فصل آینده با باشگاهی به توافق برسم، وگرنه ممکن است مسیر دیگری را انتخاب کنم.» بلان در سال 2016 از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار شد و بابت باقی‌مانده قراردادش 22 میلیون یورو غرامت گرفت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت

مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جمعه شب در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی با شمس‌آذر قزوین که با پیروزی سه بر دو تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: ۸۵ دقیقه بازی را در اختیار داشتیم و توپ و میدان در اختیار استقلال بود، در دقایقی دچار غفلت شدیم.

وی افزود: خدا خیلی دوستمان داشت و خطر از بیخ گوشمان گذشت که بازی را از دست ندادیم، تجربه خوبی بود تا دیگر تکرار نشود.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: به بازیکنان گفتیم که وقتی این همه عاشق بر روی سکوها حضور دارند حق اشتباه ندارید، حتی ثانیه‌ای نباید غافلگیر شویم.

هاشمی‌نسب تصریح کرد: ماشاریپوف بازیکن بزرگ و بین‌المللی است ، او با تیم ملی ازبکستان فشار زیادی را تحمل کرده است، وی در بازی قبل از ناحیه دوقلو احساس گرفتگی کرد و برای اینکه مصدوم نشود تعویض شد، در این مسابقه جواد نکونام صلاح دید او را بیرون بکشد.

وی تاکید کرد: داور بازی خیلی خوب سوت زد، امیدوارم در تمام مسابقات فوتبال عدالت رعایت شود.

مربی استقلال در پایان گفت: سیلوا پیچیدگی پا دارد و بعید است به بازی با تراکتور برسد اما آرمین سهرابیان برای همراهی تیم در دیدار آینده مشکلی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم
  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست