Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@13:27:10 GMT

نجات 57 نفر گرفتار در سیلاب

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۸۶۲۱

نجات 57 نفر گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گفت: علاوه بر این افراد، 9 خودروی گرفتار شده در سیلاب هم با کمک نیروهای امدادی رهاسازی شدند.

آقای میرجلیلی با بیان اینکه بارشها امروز و امشب با شدت بیشتری ادامه دارد، افزود: تاکنون بیشترین بارشها در شهرهای بشرویه، فردوس، قاین، بیرجند و سرایان گزارش شده اما خوشبختانه با توجه به حجم بالای بارشها خسارتی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 18 ساعت گذشته برخی مناطق تا 50 میلیمتر بارندگی داشته اند، گفت: بارشها به صورت، برف،برفاب و بارش سنگین از عصر امروز ادامه دارد که لازم است مسافران، کشاورزان، عشایر و دامداران به توصیه ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران توجه کنند  و با رعایت مسائل ایمنی ،  مشکلات و خسارت را به حداقل برسانند.

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری توصیه کرد حتی الامکان افراد از سفرهای غیرضرور و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها و مسیلها در این مدت خودداری کنند.

از روز گذشته و در پی هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران کشور، 87 تیم عملیاتی و امدادی خراسان جنوبی برای کمک و امداد رسانی به حال آماده باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی سیل مدیریت بحران مسافران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب بلوچستان

چهار نفر از مردم که در پی طغیان رودخانه‌های فصلی و وقوع سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، میان سیلاب گرفتار شده بودند، توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070820 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • نجات چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب بلوچستان
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد