Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@16:57:36 GMT

راهنمای ست رنگ زرد لباس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۸۸۳۲

راهنمای ست رنگ زرد لباس

برای ست کردن لباس رنگ زرد لباس با سایر رنگ ها باید بدانید که هر رنگی را نمی توان با زرد ست کرد رنگی را باید برای لباس زرد انتخاب کرد که مکمل آن باشد تیره و روشن بودن رنگ مد نظر نیست. رنگ زرد یک رنگ پر انرژی و جذابی است که در فصل بهار و تابستان بهتر است از آن استفاده کرد. در این مطلب از ما نمونه هایی از ست رنگ زرد لباس با سایر رنگ ها را با هم خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ست رنگ زرد لباس

این رنگ نیرو و انرژی تازه ای را به فشن تزریق می‌کند. مانند تابش زرد رنگ طلوع سپیده دم، زرد لیمویی و زرد طلایی گل‌های آلاله، این رنگها رنگ امید، خوش‌بینی، آغازی جدید و فرصتی دوباره است.

رنگ زرد قابل تطبیق با خیلی از رنگها است و برای زنان و مردان به کار می‌رود. لباس، لوازم جانبی خانم‌ها، لوازم منزل، لباس‌های ورزشی، کراوات و پیراهن‌های مردانه در این رنگ شاد و پرطراوت طراحی و عرضه می‌شود. اما خیلی از افراد از زرد فرار می‌کنند زیرا زرد آنها را می‌ترساند! چه کسی دوست دارد مانند یک شیرینی یا کیک غول‌پیکر به نظر برسد؟ رنگ زرد گرما و زیبایی خورشید را مجسم می کند، شما نیز اگر این رنگ را درست بپوشید می‌توانید در خیابان و یا مهمانی با این رنگ زیبا بدرخشید.



در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه رنگ زرد را با رنگ‌های دیگر ست کنید. اگر رنگ پوستتان زردی دارد از پوشیدن رنگ زرد دوری کنید چون شما را زردتر و بیمار نشان می‌دهد. اما اگر رنگ پوستتان تیره مایل به قهوه‌‌‌‌‌‌ای یا برنزه‌ای هستید حتی اگر رنگ پوستتان عاجی رنگ است این رنگ را حتما انتخاب کنید. طیف رنگ زرد از زرد طلایی پر رنگ، زرد گل آلاله و گل ابریشم و زرد کمرنگ را شما می‌توانید با رنگ‌های نارنجی سوخته، قهوه‌ای توتونی رنگ و قرمز درخشان ست کنید. اگر رنگ زرد کمرنگ به شما می‌آید می‌توانید این رنگ را با آبی کمرنگ (آکوا)، عاجی کمرنگ یا نارنجی کمرنگ ست کنید و ظاهری متین و باوقار پیدا کنید همچنین با یک رنگ گلی کمرنگ نیز می‌توانید شیرین و زیبا جلوه کنید.



ست کردن لباس زرد با رنگ تیره

اگر باز هم از پوشیدن رنگ زرد نگران هستید با پوشیدن یک بلوز ابریشمی یا حریر نازک یا یک تی‌شرت چسبناک تریکوی زرد رنگ گام اول را بردارید. خواه نا خواه زرد، نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کند، اگر دوست دارید مانند چراغ نورافکن جلب توجه کنید زرد قطعا رنگ شماست پس از پوشیدن ان لذت ببرید.

ست رنگ زرد لباس با سبز

همونطور که در مطلب رنگ هایی که در ترکیب لباس به ما کمک می کند براتون توضیح دادم ، رنگ بنفش مکمل رنگ اصلی زرد است و این ترکیب در کنار هم ترکیب رنگ کاملی و ایجاد می کنه و این رنگ ها در کنار هم میتونن خیلی زیبا جلوه کنند ولی این بستگی به نظر شما داره که در کجای لباستون از این رنگ ها کنار هم استفاده کنید.

ست زرد و آبی جذاب



ست لباس زرد و صورتی رنگ زرد هم در کنار رنگ صورتی به شکلی عمل می کنه که باعث درخشندگی بیشتر رنگ صورتی میشه و رنگ صورتیه که اینجا بیشتر جلب توجه میکنه. هر چی این رنگ زرد به روشنی بره خاصیت رنگ سفید رو پیدا می کنه که براتون در مطلب ست های لباس با رنگ سفید توضیحش رو دادم و باعث میشه رنگ کناریش بیشتر و مهم تر جلوه کنه.

ست رنگ زرد لباس با سبز و آبی



سیاه و قهوه ای روشن بهترین ترکیب لباس ها با رنگ مشکی رنگ مشکی یا سیاه از قوی ترین رنگ ها محسوب میشه. مثل ضرب… همیشه دقت داشته باشید که کمرنگی و پر رنگی رنگ ها حس های متفاوتی رو میتونه القا کنه. برای همین شما باید به تیرگی و روشنی رنگ ها هم علاوه بر ترکیبشون، دقت کنید و بر اساس محل و مجلس مورد نظر اونها رو انتخاب کنید. این تفاوت رو توی عکس ها بیشتر دقت کنید تا بهتر متوجه این تفاوت حس ها بشید.

ست لباس زرد و آبی



ترکیب سبز و زرد رنگ زرد و سبز هم میتونه ترکیبش هم به شما حس شادی و گرما و تحرک رو القا کنه هم میتونه ترکیب خنثی ای باشه و این به علت همون تیرگی و روشنی این رنگ هاست.   منبع:تابناک باتو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک ست رنگ ست رنگ زرد ست لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سرهنگ محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تحقیقات انبار یک واحد صنفی که داخل آن تعداد زیادی لباس قاچاق دپو شده بود را شناسایی کردند گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نشانی این مکان اعزام و در بازرسی از آن‌جا، ۲ هزار و ۱۵۰ ثوب انواع پوشاک و لباس خارجی قاچاق را کشف کردند.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناس ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • پیش از سفر به «چغازنبیل» این نکات را مد نظر داشته باشید
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است