Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا؛ ضمن تجلیل از حضور باشکوه مردم سراسر کشور در راهیپمایی یوم‌الله 22 بهمن، این حضور را از جنبه‌های داخلی و بین‌المللی دارای پیام‌های روشنی بیان کرد.

وی با بیان اینکه باید از این ملت بی‌نهایت تشکر کرد، گفت: بصیرت بالا، قدرت دشمن‌شناسی، دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و اسلام و تبعیت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب شاخصه‌های ملت بزرگ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس تأکید کرد: این حضور پیامی ویژه برای مسئولان در قوای سه‌گانه داشت؛ مردم با این حماسه‌آفرینی با مسئولان اتمام حجت کردند و الان زمان پاسخ‌گویی به مطالبات به حق آن‌ها به ویژه در بحث‌های معیشتی و موضوع گرانی‌هاست؛ مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و مطالبات خود را نیز به طور شفاف اعلام کرده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه در ادامه به پیام‌های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی برای دشمنان به ویژه حاکمان آمریکا اشاره کرد و گفت: مردم برای چهلمین بار به آمریکا نشان دادند که وحدت آن‌ها حول محور ولایت، پاسخ محکمی به همه یاوه‌گویی‌هاست؛ یعنی آمریکا، اسرائیل و اذناب آن‌ها، امروز هیچ‌کاره‌ هستند و کسانی که برای آینده دنیا تصمیم خواهند گرفت، مردم ایران و مسلمانان هستند.

سالک اضافه کرد: آینده جهان به نفع مسلمان پیش‌ خواهد رفت و آینده اروپا و آمریکا، مشابه اتحادیه جماهیر شوروی خواهد بود و دچار فروپاشی درونی خواهند شد که به رهایی مردم از بندهای استعماری و کاپیتالیستی منجر می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: مردم که بیدار شوند پایه‌های حکومت‌های ظلم از هم پاشیده خواهد شد. امروز ما شاهد این واضعیت در چهاردهمین شنبه اعتراضات فرانسه هستیم که در حال گسترش به سایر کشورهای اروپایی از جمله بلژیک و انگلیس است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سالک راهپیمایی 22 بهمن قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدید ایران به آمریکا و اسرائیل

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، شبکه «الجزیره»، ظهر امروز (دوشنبه)، به نقل از منابعی که آن‌ها را دیپلمات‌های ایرانی خواند، ادعا کرد ایران پیام‌های هشدارآمیز جدیدی برای آمریکا و رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به اسرائیل است

الجزیره مدعی شد تهران بعد از پاسخ تنبیهی به رژیم اسرائیل، از طریق ترکیه پیام جدیدی برای آمریکا ارسال کرده است.

این شبکه در ادامه ادعا کرد تهران همچنین از طریق قاهره پیام هشدارآمیز مهم و بی‌سابقه‌ای برای رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

در این ادعا آمده است که مضمون پیام‌های هشدار ایران پاسخ به هرگونه ماجراجویی رژیم اسرائیل بوده است.

این ادعا در حالی منتشر شده است که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اخیرا اعلام کرد هدف ایران هشدار به رژیم صهیونیستی است.

امیرعبداللهیان که با همتای آلمانی خود تلفنی گفت‌وگو می‌کرد، هشدار داد: «اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ خواهد بود.»

وزیر خارجه ایران در عین حال گفت: «هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است.»

کد خبر: 1227259 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • هشدار جدید ایران به آمریکا و اسرائیل
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • فردا؛حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • بایدن درباره جنگ علیه ایران با نتانیاهو اتمام حجت کرده است