Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:46:15 GMT

40 قبضه اسلحه شکاری در بیله سوار کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۹۴۸۵

40 قبضه اسلحه شکاری در بیله سوار کشف شد

اردبیل- ایرنا- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار از کشف و ضبط 40 قبضه اسلحه شکاری در سه ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهنام برزگر روز سه شنبه افزود: از این تعداد اسلحه کشف شده 36 قبضه اسلحه شکاری مجاز و 4 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز هستند.
وی اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بیله سوار با هدف جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز با گشت و کنترل و انجام ماموریت های شبانه روزی موفق به کشف این اسحله های شکار از متخلفین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار بیان کرد: در این رابطه 67 نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شدند.
او از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تخلف مراتب را از طریق شماره تماس 1540 اطلاع دهند.
شهرستان بیله سوار به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، شرایط اقلیمی مناسب و همچنین وجود اراضی وسیع کشاورزی و مرتعی و منابع آبی منشعب از رود ارس و رودخانه مرزی بالهارود، زیستگاه انواع پرندگان و پستانداران وحشی، عادی و حمایت شده می باشد که در سال های اخیر با انجام گشت و کنترل های منظم و تدابیر ویژه حفاظتی وضعیت جمعیتی انواع گونه های جانوری در این منطقه رو به بهبودی می باشد.
چهار منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع در استان اردبیل وجود دارد و بیش از 17.5 درصد از مساحت استان منطقه شکار ممنوع است.
شهرستان بیله سوار در 165 کیلومتری شمال اردبیل در مجاورت جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6130/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشف اسلحه شكاري اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است