Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@19:57:51 GMT

رئیس جدید کمیته امداد شهرستان بِن منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۰۴۴

رئیس جدید کمیته امداد شهرستان بِن منصوب شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، در حکمی از کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بن رئیس جدید این اداره منصوب شد که کتن حکم بدین شرح است.

 کمیته امداد نهادی است که براساس اندیشه و تفکر دینی حضرت امام خمینی(ره) مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی با حفظ عزت و کرامت انسانی تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس انتظار می‌رود با بازشناسی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی با استفاده از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی با اتکا به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام‌های اساسی بردارید.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن میرافضلی، امام ‌جمعه شهرستان بن در جلسه تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد بن گفت: کمیته امداد یکی از مهمترین و ضروری‌ترین نهادهای انقلاب است که در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شده است.
وی افزود: رسیدگی به وضعیت محرومان و رفع مشکلات آنها از اهداف انقلاب است که کمیته امداد در طول سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های مختلف گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته است.
امام جمعه شهرستان بن بیان کرد: خدمت به محرومان و رفع نیازهای آنها افتخاری است که نصیب کارکنان این نهاد شده که باید قدردان آن باشند.
کیانوش نادری، فرماندار بن نیز در این جلسه با بیان اینکه تأسیس کمیته امداد یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نهادی با کارکرد کمیته امداد وجود نداشته و تأسیس این نهاد با حکم امام خمینی (ره) نشان از نگاه ویژه ایشان به وضعیت محرومان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید خدمات ارزنده نظام برای عموم مردم به ویژه جوانان بیان شود.
شایسته ذکر است، در این جلسه از زحمات ابراهیم بهداروند تقدیر و قدردانی و آیت‌الله اکبری به عنوان رئیس جدید این اداره بن منصوب شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا قرآن رئیس کمیته امداد شهرستان بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه تجلی ایثار و فداکاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و کارکنان این سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره) ایثار، فداکاری و آزادی در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر یکی از آثار و برکات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ آزادیخواهی دانست و اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از امتی سلحشور و مؤمن است که در دل خود نیز بسیج مستضعفین را که متشکل از آحاد مردم انقلابی است، جای داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سر منشأ رویدادهای تاریخی بزرگ است، تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن دو رکن اساسی ایمان و تجهیزات به روز آماده دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخگویی به هر نوع تهدیدات دشمن است.

کد خبر 6084555

دیگر خبرها

  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است