Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:06:55 GMT

جزئیات بازداشت ۲ نفر به اتهام اختلاس۶.۵ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۰۷۴

جزئیات بازداشت ۲ نفر به اتهام اختلاس۶.۵ میلیاردی

خبرگزاری فارس: حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب سمنان اظهارداشت: با دریافت گزارشی از سازمان بازرسی مبنی بر وجود سوء جریان مالی در عملکرد برخی از هیات‌های ورزشی و با رصد و جمع آوری مستندات لازم و تجزیه، تحلیل‌های صورت گرفته برداشت‌های غیر قانونی در ارتباط با اعتبارات دولتی مربوط به حوزه ورزش توسط دادستانی مورد تحقیق قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده به یکی از شعب بازپرسی ارجاع شده که بازپرس نیز پس از صدور دستورات لازم و جمع آوری دلایل، با توجه به درجه مجازات قانونی اتهامات انتسابی در راستای ماده ۱۸۰ قانون آیین دادرسی کیفری، دو نفراز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان رأساً جلب و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می‌برند.

وی همچنین اتهام انتسابی متهمان را اختلاس عنوان و بیان کرد: میزان اختلاس برآورد شده در حال حاضر حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که تحقیقات جهت مشخص شدن میزان دقیق آن ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت کارکنان اداره کل ورزش اختلاس میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدو

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی استقلال
  • مربی استقلال جریمه شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد
  • صدور ۱۲۹ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان سمنان