Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه اولین جلسه کمیسیون صلح و ورزش بیان کرد: امروز به مناسبت چهل سالگی انقلاب اولین جلسه را برگزار خواهیم کرد. یکی از مباحثی که در دنیای امروز مطرح می‌شود این است چطور با زبان بین‌المللی به جهان عاری از خشونت کمک کنیم. ورزش می‌تواند به مردم برای تعامل کمک کند و دولت‌ها در این مسیر فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با تشکیل این کمیسیون با زبان ورزش به توسعه فرهنگ صلح کمک کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که سر فصل‌های اجرایی شما چیست، تصریح کرد: کمیسیون‌ها بازو‌های مشورتی تعریف شده‌اند. Ioc زیر مجموعه‌هایی تعریف کرده که این کمیسیون هم یکی از آن‌ها است. با توجه به منشور المپیک گفت و گوی سازنده را سر لوحه کارمان قراردادیم و از اساتید و چهره‌ای مطرح ورزشی و هنری استفاده می‌کنیم. با وجود محدودیت در عضویت این کمیسیون از صاحب نظران و علاقمندان دعوت می‌کنیم که نظرات خود را ارائه دهند تا از آن‌ها برای اجرای پروژه استفاده کنیم. ما کم کم از هنرمندان ورزشکاران استفاده خواهیم کرد.

عارف در پاسخ به این پرسش که از وزارت امورخارجه کسی در این جلسه هست، نیز گفت: کسی نیست، اما چون این کمیسیون مرتبط با دیپلماسی است از نظر دوستان مدنظر امور خارجه هم استفاده می‌کنیم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود ژن خوب در ورزش است، تصریح کرد: این سوال نیاز به توضیح مفصل دارد که نمی‌توان در چند دقیقه پاسخ داد. خیلی به این موضوع پرداخته شد. به جای اصل موضوع با سانسور اتفاقاتی افتاد و وقتی برای توضیح به من ندادند. صدا و سیما اسم من را آورد و مطالب خلاف واقع به من نسبت داد، اما فرصت پاسخگویی نداد. وقتی ژن‌های خوب هستند که می‌توان در عرصه مختلف استفاده کرد چرا به کار نگیریم. مثلاً در هنر شجریان را داریم که ژن خوب همایون را دارد. اینکه چطور فردی نا عادلانه موضوع را مطرح می‌کند باید ببینیم اهدافش چیست.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حمیدرضا عارف کمیسیون صلح و ورزش ژن خوب ژن خوب در ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صداوسیما به انفجار صبح امروز اصفهان: جنگ روانی است | فیلم

فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به شنیدن صدای انفجار در اصفهان و برخی ادعاهای مطرح شده از سوی اسرائیل در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: «اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است.»

 

دیگر خبرها

  • سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما
  • تصاویر صداوسیما از اتفاقات اصفهان
  • سانسور و انکار؛ سیاست صهیونیست‌ها در پوشش عملیات وعده صادق
  • واکنش صداوسیما به انفجار صبح امروز اصفهان: جنگ روانی است | فیلم
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  • برنامه صداوسیما برای تحقق شعار سال چیست؟
  • ببینید | برنامه صداوسیما برای تحقق شعار سال چیست؟