Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:26:20 GMT

برپایی نمایشگاه «رویش نغمه های بم» در گالری مهرهنر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۱۷۰

برپایی نمایشگاه «رویش نغمه های بم» در گالری مهرهنر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام، گالری مهرهنر در روزهای پایانی بهمن ماه، میزبان نمایشگاهی از آثار نغمه محمدپور با عنوان «رویش نغمه های بم» با مشارکت سازمان بهزیستی کل کشور است.

نمایشگاه آثار نقاشی سیاه قلم نغمه محمدپور با مشارکت سازمان بهزیستی کل کشور و موسسه خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور از جوانانی است که سال ها تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار داشته است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ۲۵ بهمن در محل گالری مهرهنر به آدرس میدان تجریش، خیابان دزاشیب، پلاک ۱۳۵ خانه مهررضا، گالری مهرهنر، ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار می شود.

بازدید از این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری مهرهنر خواهد بود.

کد خبر 4540409 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی نمایشگاه نقاشی هنرمند تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس فتومونتاژ همه چیز یک رویاست با حضور معصومی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، روزبهانی رئیس انجمن سینمای جوان نهاوند و جمعی از عکاسان و هنرمندان در محل انجمن سینمای جوان شهرستان نهاوند برپا شد.

معصومی در ابتدای این مراسم گفت:اصحاب فرهنگ و هنر چشم باز جامعه و قلب و مغز اجتماع هستند و هنر اکسیر پر انرژی است در دست هنرمندان که می‌تواند در بسیاری از مسایل راهگشا باشد. چرا که زبان هنر زبانی گویا و رسا و تاثیر گذاراست و در طول تاریخ نیز تاثیر گذارترین زبان زبان هنر بوده و هست.

او ادامه داد:این نمایشگاه از آثار خانم سوگند مختاری هنرمندان جوان و خوش آتیه نهاوندی در سبک فتومونتاژ شامل ۲۵ اثر و ابعاد ۳۰ در ۴۰ است که با استفاده از تکنیک‌های تصویرسازی، دابل اکسپوژر، فتومونتاژ عکاسی و طراحی برپا گردیده است که علاقه مندان می‌توانند به مدت یک هفته از تاریخ ۱ تا ۸ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۶تا ۱۸ در محل انجمن سینمای جوان شهرستان مراجعه و از آن دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • «نویزآف» در گالری بام
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم