Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر ستاد مرکزی فعالیت‌های جهادی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد متخصصان حاضر در اردو‌های جهادی از ۶۰۰ نفر به سه هزار نفر رسیده است، گفت: هر چند کمتر از دو سال از شروع رسمی این فعالیت‌ها می‌گذرد، اما طی این مدت، هزار و ۱۰۰ اردوی جهادی در حوزه سلامت برگزار شده است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان محمد تاج‌فرد در حاشیه اردوی جهادی سفیران سلامت در منطقه شیخ‌آباد ضمن تقدیر از زحمات جهادگران سفیران سلامت، اظهار کرد: این اردو به شیوه مطلوب با مشارکت اساتید و اعضای هیات علمی پیگیری شده است؛ چراکه مشارکت این افراد موجب افزایش کیفیت و تقویت خدمات اردوی جهادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم، به نظام اسلامی وفادار هستند، اضافه کرد: هر فرد مسئول و متخصص در این نظام باید تلاش کند تا با استفاده از داشته‌های خود به مردم خدمت کند.

تاج‌فرد با تاکید بر اینکه اجر و پاداش جهادگران با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، افزود: حضرت زهرا (س) به این افراد نگاهی ویژه داشتند که در این چنین روزی به توفیق خدمت به مردم نیازمند رسیده‌اند.

وی اطلاع‌رسانی اردو‌های جهادی را ضعیف خواند و گفت: حضور اساتید در اردو‌های جهادی بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است؛ چراکه اساتید حس داوطلبانه و خیرخواهانه دارند و اگر نسبت به فعالیت اردو‌های جهادی آگاه شوند می‌توانند در این اردو‌ها مشارکت کنند. همچنین ما باید از وقت متخصصان و اساتید در اردو‌های جهادی نیز بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

تاج‌فرد از تلاش‌های معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها در راستای برگزاری اردو‌های جهادی تقدیر کرد و گفت: بدون همراهی مسئولان دانشگاه‌ها اردو‌های جهادی به شیوه مطلوب برگزار نمی‌شوند و زمانی که کار به صورت تیمی دنبال شود می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود دانشگاه‌ها به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

دبیر ستاد مرکزی فعالیت‌های جهادی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سطح کشور نتوانسته‌ایم برای اردو‌های جهادی بستر‌های مورد نیاز را فراهم سازیم، اما امیدواریم با مشارکت مسئولان بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه کارمند، استاد و دانشجو باید در کنار یکدیگر به دنبال اجرای اردو‌های جهادی باشند، اظهار کرد: بستر ارتباط جهادگران دانشگاه‌های علوم پزشکی با وزیر بهداشت جدید فراهم می‌شود تا این افراد بتوانند مطالبات و درخواست‌های خود را به صورت مستقیم با وی در میان گذارند.

تاج‌فرد اضافه کرد: وزارت بهداشت ۸۰ کلینیک در سال گذشته برای اردو‌های جهادی در نظر گرفته است که امیدواریم از این کلینیک‌ها به شیوه مطلوب استفاده شود و در این راستا نیز باید تکنسین‌هایی ویژه کلینیک‌ها معرفی شوند.

وی، خاطرنشان کرد: هر چند نبود اعتبارات، مشکلاتی را برای وزارت بهداشت به همراه داشته است، اما تلاش کرده‌ایم تا یونیت‌های دندانپزشکی ویژه‌ای را برای اردو‌های جهادی اختصاص دهیم.

تاج‌فرد از تشکیل ستاد فعالیت‌های جهادی در ۵۸ دانشگاه علوم پزشکی یاد کرد و گفت: اکنون ده‌ها اردوی جهادی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال برگزاری است و بیش از ۱۰ هزار جهادگر از جمله اساتید، کارمندان و دانشجویان در حال خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه تعداد متخصصان حاضر در اردو‌های جهادی از ۶۰۰ نفر به سه هزار نفر رسیده است، عنوان کرد: هر چند کمتر از دو سال از شروع رسمی این فعالیت‌ها می‌گذرد، اما طی این مدت هزار و ۱۰۰ اردوی جهادی در حوزه سلامت برگزار شده است.

تاج‌فرد با اشاره به اینکه خدمات‌دهی اردو‌های جهادی در سطح استاندارد دنبال می‌شود، گفت: برخی از جهادگران حاضر در این اردو‌ها فارغ‌التحصیلان دانشگاه هستند و اعضای هیات علمی و متخصصان در اردو‌ها نیز حضور پرشوری دارند.

دبیر ستاد مرکزی فعالیت‌های جهادی وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشگاه‌ها بیشترین حمایت‌ها را از اردو‌های جهادی دارند و سال گذشته سعی کردیم بودجه‌ای برای اردو‌ها داشته باشیم، اما سازمان برنامه و بودجه نپذیرفت که امیدواریم با حمایت مجلس بتوانیم این حمایت را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهداشت بیمه دانشجویان دانشگاه اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین) با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد.

نریمان نیکخو سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو، محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

کد خبر 6063432

دیگر خبرها

  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا