Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: خبرنگار سانا در حماه گزارش داد نیروهای ارتش سوریه، مواضع مستحکم و اماکن تروریست‌ها در حومه شمالی حماه و حومه جنوبی ادلب را در پاسخ به نقض مکرر توافق منطقه کاهش تنش از سوی آنها و حملات مکررشان به مواضع نظامی و روستاها و شهرهای امن منهدم کردند.

بر اساس این گزارش، یگان‌های ارتش سوریه، مواضع تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های وابسته را پس از زیر نظر قرار دادن تلاش آنها برای نفوذ از طریق اراضی کشاورزی در حومه جنوب شرقی ادلب به سمت مواضع نظامی هدف حملات کوبنده خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار خبرگزاری سوریه افزود نیروهای ارتش با سلاح‌های مناسب، حمله و نفوذ تروریست‌ها را خنثی کرده و شماری از آنها را به هلاکت رساندند که در جریان مواضع مستحکم و سلاح‌های آنها هم منهدم شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ارتش سوریه تروریست ها ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد

فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) با انتشار پستی در ایکس، ادعا کرد که نیرو‌های این کشور امروز دوشنبه ۵ هواپیمای بدون سرنشین متعلق به انصارالله یمن را منهدم کردند.

نیرو‌های آمریکایی دو پهپاد پرتاب شده توسط انصارالله یمن را بر فراز خلیج عدن رهگیری کردند و منهدم کردند.

هیچ تلفات یا خسارتی از سوی کشتی‌های آمریکایی یا ائتلاف در منطقه گزارش نشده است.

نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه از اجرای چهار عملیات علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در خلیج عدن خبر داد، سنتکام نیز مدعی شد که موشک بالستیکی را که علیه یکی از کشتی‌هایش در خلیج عدن موسوم به «YORKTOWN» شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در این رابطه تاکید کرد: هدف‌گیری چهار کشتی در راستای پشتیبانی از ملت فلسطین و پاسخ به عملیات‌های آمریکا و انگلیس علیه یمن انجام شد و در این عملیات ناو جنگی آمریکا یکی از کشتی‌های مورد هدف بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد
  • عملیات «وعده صادق» آغاز شد / اهداف نظامی مهم ارتش صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی با موفقیت مورد اصابت و منهدم شد + عکس و فیلم
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت
  • حزب الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کرد
  • پهپاد اوکراینی در منطقه «بلگورود» روسیه منهدم شد