Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:54:11 GMT

ال کلاسیکو برای جذب آقای گل بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۶۰۶

ال کلاسیکو برای جذب آقای گل بوندسلیگا

رئال نیز به جمع بارسا برای جذب لوکا جوویچ، ستاره صرب آینتراخت فرانکفورت اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که نشریه فرانکفورتر آلگماینه ادعا کرد که باشگاه بارسلونا با لوکا جوویچ، آقای گل فعلی بوندسلیگا به توافق اولیه دست یافته است. بارسا برای تابستان آینده به فکر تقویت خط حمله خود است و روی جوویچ نظر کاملا مساعدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوویچ با ثبت 14 گل برای آینتراخت فرانکفورت در حال حاضر آقای گل فوتبال آلمان محسوب می شود و در لیگ اروپا نیز 5 گل به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

 او که به صورت قرضی از بنفیکا برای آینتراحت بازی می کند، در قراردادش بند خرید دائمی نیز گنجانده شده و باشگاه آلمانی در پایان فصل این بند را فعال خواهد کرد. ارزش او در ابتدای فصل 12 میلیون یورو بود ولی در حال حاضر به 40 میلیون یورو افزایش یافته است.

 

در همین رابطه امروز نشریه بیلد ادعا کرد که رئال قدمی جلوتر از بارسا برداشته و با پیشنهادی 45 میلیون یورویی به آینتراخت، گوی سبقت را از رقیب کاتالان خود ربوده است. رئال هم برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک مهاجم است و با توجه به سیاست جدید سران این باشگاه که جذب ستاره های آینده دار را مدنظر دارد، جوویچ شانس بالایی برای پوشیدن پیراهن رئال خواهد داشت.

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 لحظه برتر ال کلاسیکو در رقابت های لالیگا / فیلم

رئال مادرید شب یکشنبه میزبان بارسلونا خواهد بود. در این ویدیو که توسط صفحه رسمی لالیگا منتشر شده است، به لحظات برتر مسابقات دو تیم در لیگ پرداخته شده است.

دانلود (83.7MB)

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • 10 لحظه برتر ال کلاسیکو در رقابت های لالیگا / فیلم
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟