Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:10:49 GMT

مدیرعامل و اسطوره پرسپولیس تماشاگر بازی سایپا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۱۶۰۶

علی پروین همراه با حبیب کاشانی با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس بازی سایپا مقابل نماینده هند را نزدیک تماشا کردند.

به گزارش "ورزش ‌سه"، از دقایقی پیش نماینده فوتبال ایران از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر پنجاب هند قرار گرفت که تا به اینجا با گل دقایقی ابتدایی آرش رضاوند از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین دلیل علی پروین، اسطوره تیم پرسپولیس تهران به همراه حبیب کاشانی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و مدیر سابق تیم ملی امید ایران با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به حمایت از سایپا پرداخته اند.


به نظر می‎رسد که بردی آسان در انتظار شاگردان علی دایی قرار دارد و آن‌ها در صورت برد در این مسابقه به مصاف الریان قطر در دوحه خواهند رفت. دیگر نماینده ایران یعنی ذوب‌آهن هم از ساعت 19 امروز در ورزشگاه خانگی خود یعنی فولادشهر مقابل الکویت قرار می‌گیرد.

 

 

سایپا علی پروین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد