Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان حضور هواداران در جریان دیدار با پرسپولیس را ستودنی دانست و خواستار تداوم حمایت‌های یار دوازدهم فولاد از این تیم شد.

طرفداری - حبیب الله رضایی که از نزدیک تماشاگر دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس بود، در این خصوص اظهار داشت:

خوشبختانه تیم فولاد با تلاش‌های همه جانبه در این دیدار سخت روند صعودی‌اش را حفظ کرد و شاهد هستیم که فولاد بار دیگر توان و اقتدار خود را اثبات کرده و از سه بازی به ٢ برد و ۱ مساوی مقابل تیم های بالای جدولی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان و کادر فنی شاهد تداوم این موفقیت‌ها باشیم. 

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص تاثیر حمایت های هواداران بر نتایج فولاد، گفت:

این باشگاه در دل بسیاری از فوتبال دوستان جای دارد و باعث غرور خوزستانی هاست. با این حال در گذشته بخش عمده ای از هم استانی های ما از نتایج راضی نبودند با این وجود شاهد تغییر این فضا هستیم و بازخورد خوبی از جامعه دریافت می کنیم. در دیدار اخیر نیز هزاران هوادار مشتاق از شهرهای مختلف گردهم آمدند تا در غدیر شاهد یک جو خوب باشیم. این حمایت ها باعث دلگرمی بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه فولاد خوزستان می شود و بخش بزرگی از این موفقیت به این موضوع وابسته ارتباط دارد. 

 رضایی در ادامه افزود:

یکی از نکات جالب دیدار با پرسپولیس علاوه بر کسب یک برد شیرین، حضور دوباره هواداران در ورزشگاه بود که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکری ویژه داشته باشیم. کانون هواداران، لیدر های اصیل و هواداران خونگرم که در همه حال یار و یاور فولاد هستند به این موضوع توجه کنند که بازی های حساسی در پیش است و برای موفقیت فولاد باید حمایت های خودشان را ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان با تشکر از حمایت های کشانی، مدیرعامل محترم شرکت و هیات مدیره محترم باشگاه اظهار داشت:

امیدوارم با کسب نتایجی درخشان در زمین فوتبال به نوعی قدردانی خودمان را نسبت به این حمایت ها عنوان کرده باشیم و دل مردم عزیز استان خوزستان را شاد کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شهداب مقابل دُرناها در نیمه‌نهایی والیبال

تیم شهداب یزد در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که در این دیدار شهداب یزد موفق شد سه بر یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵) برنده شود.  

مرحله نیمه‌نهایی به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و شهداب در اولین دیدار این مرحله به پیروزی دست پیدا کرد.  

ترکیب شهداب یزد: ایلشن داوودی‌پور، رضا رضایی، مسعود غلامی،  محمد ولی‌زاده، میثم صالحی، بهنام حاجی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور 

سرمربی: محمدرضا تندروان 

ترکیب شهرداری ارومیه:  احد رضایی، جاوید اسماعیل‌زاده، عطا زراعتگر، پوریا فیاضی، عرشیا به‌نژاد، آرمین تشکری و آرمان صالحی

سرمربی: عبدالرضا علیزاده

ست اول: ۲۵ بر ۲۲ ارومیه 

در حالی که تماشاگران زیادی از شهرهای ارومیه و یزد برای تماشای این بازی به تهران آمده بودند، ارومیه ست اول را بهتر شروع کرد و از ضعف توپ گیری شهداب استفاده کرد و ۱۱ بر ۷ پیش افتاد تا تندروان وقت استراحت بگیرد. در حالی که ارومیه ۱۶ بر ۱۰ جلو بود تندروان دو تعویضه انجام داد و میلوش آرسنوسکی و رادوسلاو پاراپانوو دو بازیکن خارجی خود را به زمین آورد. هرچند اختلاف امتیاز کمتر شد اما در نهایت ارومیه این ست را ۲۵ بر ۲۲ برنده شد.  

ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ شهداب 

شهداب ست دوم را متفاوت شروع کرد و تیم برتر میدان بود. این تیم با آبشارهای خوب رضا رضایی و ضعف ارومیه در دفاع و توپ‌گیری ۱۲ بر ۷ پیش افتاد. علیزاده دو تعویضه انجام داد تا اختلاف امتیاز را کم کند. تغییر تاکتیک علیزاده جواب داد و اختلاف امتیاز کم شد  اما باز هم شهداب ۱۷ بر ۱۵ جلو بود. در نهایت شهداب این ست را ۲۵ بر ۲۲ برنده شد.  

ست سوم: ۲۵ بر ۱۸ شهداب

رضا رضایی بازیکن ارومیه‌ای شهداب که ستاره این تیم در ست دوم بود و تماشاگران ارومیه‌ای علیه‌اش شعار دادند، در این ست هم درخشید و برای تیمش امتیاز گرفت. شهداب ۱۰ بر ۵ تیم برتر بود. تعویض‌های علیزاده جواب نداد و در نهایت شهداب این ست را هم ۲۵ بر ۱۸ برنده شد.  

ست چهارم: ۲۵ بر ۱۵ شهداب 

شهداب این ست را هم بهتر شروع کرد و ۶ بر ۲ جلو افتاد تا علیزاده درخواست وقت استراحت کند. ارومیه در دفاع و دریافت عملکرد خوبی نداشت و آبشارهای شهداب به امتیاز تبدیل می‌شد. از طرفی ارومیه نمی‌توانست در حمله هم به خوبی عمل کند. در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۱۵ به سود شهداب به پایان رسید.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • دیدار دوستانه فولاد خوزستان در هشتم فروردین
  • برد شهداب مقابل دُرناها در نیمه‌نهایی والیبال
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود