Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - فصلی که برای آبی‌پوشان لندن رؤیایی آغاز شده بود، در حال پیشروی به سمت پایانی کابوس‌وار است. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زمانی که چلسی با هدایت سرمربی جدیدش مائوریسیو ساری، فصل جاری لیگ برتر انگلیس را با 12 بازی بدون شکست آغاز کرد تا رکوردی جدید برای این مرد ایتالیایی به ثبت برسد، بسیاری از طرفداران آبی‌های لندن به پس گرفتن جام قهرمانی از منچسترسیتی امیدوار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رؤیاهای هواداران چلسی اما بر باد رفت و با اتفاقی که یکشنبه شب در خانه منچسترسیتی برای این تیم رخ داد (زمانی که با نتیجه 6 بر صفر تن به شکست داد) آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست رفته می‌بینند. چلسی با این باخت 50 امتیازی ماند و به رده ششم سقوط کرد، رده‌‌ای که برای این تیم تنها سهمیه لیگ اروپا را به همراه خواهد داشت.

در همین حال 6 گلی که چلسی از تیم تحت هدایت پپ گواردیولا دریافت کرد یک آمار بد دیگر را هم برای این تیم به ثبت رساند که آن صعود آبی پوشان لندن به رده سوم تیم‌های دارای بیشترین گل خورده در لیگ‌های اروپایی در سال 2019 بود. گل‌های خورده چلسی در سال 2019 با احتساب این 6 گل به 13 گل در 6 بازی افزایش پیدا کرد و این تیم را تنها پایین‌تر از فولام انگلیس با 15 گل خورده در 6 بازی و گنگان فرانسه با 14 گل خورده در 5 بازی قرار داد.

منچسترسیتی با گلباران کردن چلسی به صدر جدول بازگشت

 

رده‌بندی تیم‌های دارای بیشترین گل خورده در سال 2019:

1- فولام (انگلیس) 15 گل خورده در 6 بازی
2- گنگان (فرانسه) 14 گل خورده در 5 بازی
3- چلسی (انگلیس) 13 گل در 6 بازی
4- اسپانیول (اسپانیا) 13 گل در 6 بازی
5- سلتاویگو (اسپانیا) 13 گل در 6 بازی
6- جیرونا (اسپانیا) 13 گل در 6 بازی
7- هادرزفیلد (انگلیس) 13 گل در 6 بازی

گل‌هایی که چلسی در 6 بازی‌اش از ابتدای سال میلادی جدید دریافت کرده شامل 2 گل در بازی مقابل آرسنال، 4 گل در بازی مقابل بورنموث، 6 گل مقابل منچسترسیتی و یک گل مقابل نیوکاسل در لیگ برتر و یک گل مقابل تاتنهام در جام اتحادیه می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی چلسی منچسترسیتی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

مانوئل نویر در روزی که قدرت پاس بی‌نظیرش را بار دیگر اثبات کرده بود، رکورد مهمی را به ثبت رساند. 

طرفداری | بایرن مونیخ در شبی که مانوئل نویر درخشان ظاهر شده بود، مجموعا با برتری 3-2 مقابل آرسنال راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. 

به گزارش اوپتا؛ مانوئل نویر با کلین‌شیتی که مقابل آرسنال به ثبت رساند، به یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. سنگربان افسانه‌ای باواریایی‌ها اکنون با 58 کلین‌شیت بهترین عملکرد را در تاریخ مسابقات اروپایی دارد. او پیش از بازی امشب در کنار ایکر کاسیاس (57)، این رکورد را به صورت مشترک در اختیار داشت. کاسیاس با 177 بازی این مهم را به ثبت رسانده بود اما نویر امشب در بازی شماره 139 خود چنین عملکردی را به ارمغان آورد. جانلوییجی بوفون (53)، ادوین فن در سار (51) و پیتر چک (49)، دیگر بازیکنانی هستند که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارند. 

عملکرد خیره‌کننده مانوئل نویر در بحث ارسال پاس؛ دروازه‌بان یا هافبک؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است