Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکاس سال مطبوعات ایران نسبت به سوءاستفاده دونالد ترامپ از عکس او برای انتشار توئیت ضدایرانی اعتراض کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در دومین دوره اعطای «دوربین طلایی» (نشان عکس سال مطبوعاتی ایران) که بهار امسال به همت انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی برگزار شد، «یلدا معیری» در بخش برای تک‌عکس خبری «اعتراضات دی‌ماه» این نشان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس روز گذشته و همزمان با سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی،‌ توسط رئیس‌جمهوری آمریکا با متنی ضد ایرانی در قالب یک توئیت به زبان فارسی استفاده شد  که انزجار کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت. همچنین با پاسخ قاطع وزیر امور خارجه کشورمان همراه شد.

معیری ساعتی پیش به این سوءاستفاده دونالد ترامپ از عکسش واکنش نشان داد و در متنی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، اعتراض خود را بیان کرد.

 

او نوشت: من یلدا معیری عکاس این عکس هستم. این عکس را یک سال پیش در روز ٩ دی ماه در جریان اعتراضات مردمی در دانشگاه تهران گرفتم.

معیری با بیان اینکه هویت عکاس را تا ۶ ماه مخفی نگه داشته است، در ادامه یادآور شد: این عکس در مقیاس بسیار وسیعی در مطبوعات و رسانه‌های جهان منتشر شد و تبدیل به نمادی از آزادگی و حریت در جهان شد که طبعاً برای من باعث بسی افتخار است.

عکاس سال مطبوعات ایران تأکید کرد که به عنوان یک ایرانی هر روز و هر روز بیشتر از تحریم‌های ایالات متحده آسیب می‌بیند.

معیری همچنین با یادآوری این نکته که به دلیل فرمان مهاجرتی ترامپ، سال‌هاست از دیدار پدر و مادرش محروم مانده، تصریح کرد: دیدن این عکس در پشت توئیت آقای ترامپ و مصاحبه مطبوعاتی آقای پمپئو و هر سیاستمدار آمریکایی بزرگی، شرمندگی زیادی به همراه دارد.

معیری در پایان متن اعتراضی خود نوشت: این عکس از مردم ایران و برای مردم ایران گرفته شده است و نباید توسط هیچ کس دیگری مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ عکس عکاس ایرانی عکاس سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!
  • تنها تیم VARدار ایران در لیگ دسته سوم! (عکس)