Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@21:24:30 GMT

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر انقلابی اقبالیه

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۲۲۳۰

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر انقلابی اقبالیه

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح دوشنبه 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی و ولایتمدار شهر اقبالیه و با حضور مسوول شورای هماهنگی و سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شهردار و اعضای شورای شهر اقبالیه در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمعیت حاضر در راهپیمایی 22 بهمن ساعاتی قبل از آغاز مراسم در مسیر راهپیمایی، حاضر شده تا با حضور پرشور و گسترده در جشن چهل سالگی بهار انقلاب اسلامی شرکت کنند.


راهپیمایان، تصاویر زیادی از حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب در دست داشتند و شعارهای غالب آنها هم «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» بود.
جوانان در صحنه حضور داشتند و می گفتند آمده ام چون به خون شهیدان مدیونم، آمده ام چون وطنم را دوست دارم، آمده ام تا پشت ولی فقیه و رهبرم خالی نباشد...

3001/پ10/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران

چند روز پیش خبرگزاری انصاف نیوز نوشت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.

حالا بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روز‌های حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش‌های مختلفی این روز‌ها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش‌های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

tags # معین سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • از شعرخوانی امام حسنی علی انسانی تا حضور آقازاده‌ها در دیدار شاعران با رهبری