Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:38:49 GMT

3 پروژه عمرانی و کشاورزی در ورامین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۲۲۳۶

3 پروژه عمرانی و کشاورزی در ورامین افتتاح شد

تهران – ایرنا- پروژه کنار گذر ورامین و دو گلخانه کشت محصولات سبزی و صیفی و گل شاخه بریده روز سه شنبه در ورامین افتتاح شد.

فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه کنار گذر شهر ورامین با هزینه ای بالغ بر 130 میلیون ریال در جنوب شهر ورامین، ابتدای جاده آبباریک احداث شده و این منطقه را به خروجی شهر به سمت میدان پلیس متصل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین کاغذلو افزود: این پروژه 3 کیلومتری بخش مهمی از ترافیک شهرستان را از مناطق مرکزی رفع کرده و خودروهای سنگینی که از سمت محور قم – گرمسار و شهرک صنعتی چرمشهر به سمت مرکز ورامین تردد می کنند، به سمت خارج از شهرستان هدایت می کند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این پروژه، گلخانه تولید و پرورش سبزی و صیفی در زمینی در مساحت 13 هزارمربع با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال احداث شده که 8 میلیارد ریال آن آورده شخصی و 6 میلیارد ریال تسهیلات بانکی است.
وی میزان تولید سالانه این پروژه را 350 تن در سال و اشتغالزایی آن را 13 نفر اعلام کرد.
فرماندار ورامین افزود: همچنین گلخانه گل شاخه بریده در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال احداث شده که این گلخانه توان تولید سالانه 4 هزار شاخه گل میخک را دارد.
کاغذلو اشتغالزای این طرح را 12 نفر اعلام کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پروژه خدماتي ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم