Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هیچگاه در کمیته رویکرد سیاسی نخواهیم داشت ورزش نباید جولانگاه سیاسی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رضا صالحی‌امیری در حاشیه جلسه کمیسیون صلح و ورزش صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*این سلسله نشست‌ها در سال 98 ادامه خواهد داشت تا به هدف خود یعنی اجتماعی کردن ورزش برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هیچگاه در کمیته رویکرد سیاسی نخواهیم داشت ورزش نباید جولانگاه سیاسی باشد. 

*ورزش محیط فرهنگی و تخصصی است و از همه فرهیختگان منهای خط‌مش‌های سیاسی استفاده می‌کنیم.

*تا جایی که می‌دانم وزیر ورزش و مجموعه مدیریت ورزش فرصت را برای مجامع فراهم می‌کند و تاریخ انتخابات فدراسیون‌ها اعلام می‌شود.

*با توجه به اینکه اساسنامه در هیئت اجرایی و مجمع کمیته تصویب شده در حال ترجمه برای ارسال به IOC هستیم و سپس به هیئت دولت ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صالحی امیری میزان کمیته ملی المپیک سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند

آریا امیری گفت: «حل مشکل مسکن به عنوان یکی از چالش های اقشار مختلف جامعه جزو سیاست های دولت مردمی رییسی است.»
وی ادامه داد: «طرح مسکن ملی جوانان در جزیره قشم به عنوان یکی از الگوهای موفق در کشور در حال اجراست و تاکنون به با هدف افزایش عرضه و تعدیل قیمت مسکن و کاهش تورم این بخش اقدام به 6 هزار تن از جوانان جزیره زمین رایگان واگذار شده است.»
به گفته مدیر مسکن و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، در ادامه این روند طبق دستور مدیرعامل سازمان قرار شد به بیش از 700 تن از پاکبانان وسبزبانان قشم زمین جهت ساخت مسکن واگذار شود.
امیری افزود: «با در اختیار قرار دادن یک قطعه زمین رایگان به صورت اشتراکی برای هر 2 نفر از این کارکنان، عملا دیگر نیازی به تشکل تعاونی های مسکن و همچنین زمانبرشدن برنامه های ساخت نیست و می توان بخش عمده ای از عملیات را انجام شده دانست و کارگران هیچگونه پرداختی به هیچ تعاونی نخواهند داشت.»
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاه های متولی، بتوان زمینه را برای هر چه سریعتر و خانه دار شدن این قشر زحمتکش در شهرستان قشم فراهم کرده و از زحمات و حمایت های حمیدرضا بندگان مدیرکل حراست سازمان نیز در عملی شدن این طرح تقدیر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895932

دیگر خبرها

  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • صالحی: پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی الزامی است
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • چرایی یک رویکرد
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد