Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:43:04 GMT

استاندار: معادن طلا و آهن امید توسعه در کردستان است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۲۳۴۳

استاندار: معادن طلا و آهن امید توسعه در کردستان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری سقز اظهار داشت: کارهای ارزشمندی در خصوص مطالعات اکتشافی معادن استان صورت گرفته و ذخایر متعدد طلا و آهن نیز کشف شده است.
وی با بیان اینکه وجود این معادن از نقاط قوت و امید به توسعه استان را بیشتر می‌کند اضافه کرد: تخصیص اعتبارات بیشتر برای مطالعه پهنه‌های دیگر استان ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کردستان اظهار داشت: رایزنی های مختلفی با برخی از مجموعه ها برای فرآوری و سرمایه گذاری در طلای سقز انجام داده شده که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی می شود.
مرادنیا در ادامه به وضعیت فرودگاه سقز اشاره کرد و گفت: تعهدات استان را برای فرودگاه سقز انجام می شود و انتظار می رود طبق برنامه ریزی های انجام شده تا سال 1400 به اتمام برسد.
وی اقدامات وزارت راه و شهرسازی در کردستان را قابل توجه دانست و یادآور شد: در همه نقاط استان طرح های راهسازی در همه بخش ها فعال است جا دارد اعتبارات بیشتری به این حوزه تخصیص داده شود.
استاندار کردستان افزود: همه قطعات کریدور شمال جنوب مطالعه شده اما به سبب کمبود اعتبارات بخش عمده آن بلاتکلیف است.
مرادنیا با بیان اینکه در لایحه سال 9٨ اعتبار راه آهن همدان - سنندج از 480 میلیارد ریال به یک هزار و 500 میلیارد ریال رسیده است گفت: اتمام این طرح همچنان نیازمند اعتبارات بیشتر است.
به گزارش ایرنا، در جریان سفر استاندار کردستان به سقز، باند دوم طرح کنارگذر سقز به بهره برداری رسید؛ این طرح به طول ۲۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر 600میلیارد ریال احداث شده است.
3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 راه آهن سرمایه گذاری شورای اداری لایحه وزارت راه و شهرسازی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر پنج شنبه به همراه فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و گفت: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، افزود: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است؛ کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روزها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولین قرار گرفت.

کیوان که دنیا را از پس آیات نورانی قرآن می‌بیند با زبان بی‌زبانی ما را به حرکت در مسیر قرآن تشویق کرده و یادآور می‌شود برای اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست و باید با قدرت و انگیزه پیش رفت.

کد خبر 6088553

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است