Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی از داخل خانه کعبه خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی که متهم ردیف اول قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود و همچنین عامل اصلی کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه یمن است، امروز (سه‌شنبه) با حضور در داخل خانه کعبه، موجب خشم و واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با انتشار تصاویر متعددی از قتل جمال خاشقجی و کشتار مردم بی‌گناه یمن در شبکه‌های مختلف اجتماعی، بن سلمان را قاتلی معرفی کردند که نباید به مقدس‌ترین مکان روی زمین قدم بگذارد.

رسانه‌های سعودی گزارشی از سفر غیرمنتظره بن سلمان به مکه مکرمه و ورود به داخل کعبه منتشر کردند. ده‌ها مامور امنیتی با کنار زدن زوار خانه خدا و متوقف کردن مناسک آنها، راه را برای ولیعهد کودک کش سعودی باز کردند تا او با عده زیادی از ملازمان خود وارد خانه کعبه شود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد بن سلمان به همراه ملازمانش سنگ حجرالاسود را بوسیده و روی بام خانه کعبه رفته است؛ اقداماتی که کاربران شبکه‌های اجتماعی به شدت آنها محکوم کردند.

برخی کاربران با اشاره به جنایاتی که بن سلمان در یمن مرتکب شده است تحت هشتگ «بی‌حرمتی به مکان‌های مقدس» نوشتند حضور در چنین مکان مقدسی نیز بن سلمان را از گناهانش مبرا نخواهد کرد. آن‌ها همچنین اعلام کردند بن سلمان با حضور در کعبه به خانه خدا بی‌حرمتی کرده است.

در همین حال، رسانه‌های سعودی به منظور کاهش خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند بن سلمان برای بازدید از پروژه‌های عمرانی کعبه به مسجد الحرام رفته است.

محمد بن سلمان متهم اصلی قتل جمال خاشقجی – روزنامه نگار واشنگتن پست که روز ۲ اکتبر سال گذشته میلادی در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شد—است. رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده اند قتل خاشقجی به دستور مستقیم بن سلمان بوده است.

او همچنین عامل اصلی جنگ در یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه است.

سکوت دولت عربستان در ماجرای قتل زکریا بدر علی الجابر، کودک شش ساله سعودی که به دست یک وهابی در مقابل چشمان مادرش سر بریده شد، به نفرت عمومی از بن سلمان دامن زده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان سعودی خشم عربستان قتل یمن زمین مسجد واشنگتن پست جنگ دولت خشم شبکه های اجتماعی عربستان سعودی قتل یمن بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر