Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سالمی عصر سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 فروشگاه اینترنتی « بروز رسان» و « مسترقصاب» فعالیت خود را آغاز کردند اما به دلیل تقاضای زیاد مردم و همچنین توزیع محدود بدلیل مشکلات حمل و نقلی نمی توان روزانه بیشتر از 2 تن گوشت به مردم عرضه کرد.
وی ادامه داد: مردم با مراجعه به این دو فروشگاه پس از اعلام کدپستی و آدرس به هر خانوار 3 تا 4 کیلوگرم گوشت منجمد به آدرس منازل خود ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالمی تاکید کرد: دولت بدنبال آن است که توزیع خود را از روش سنتی موجود به‌ تدریج به ‌سمت توزیع اینترنتی ببرد که در این روش برای ارائه این محصولات کد پستی منزل دریافت می‌شود و برای هر خانواده بر این اساس سهمیه ماهانه‌ در نظر گرفته شده است.
** 20 هزار تن دام زنده رومانی امشب به تهران می رسد
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه واردات 20 هزار تن دام زنده از کشور رومانی امشب به تهران می رسد گفت: با توزیع گسترده این میزان گوشت گرم در سراسر کشور روند کاهشی قیمت گوشت گرم آغاز می شود.
وی پیش بینی کرد که تا نیمه اسفندماه قیمت گوشت گرم تا حدودی به تعادل برسد.
تهرام/7243//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان تهران خانواده رومانی گوشت واردات جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه مرغ به ۷ هزار تن رسید

پرویز فروغی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به مازاد تولید و کاهش قدرت خرید خانوار، مرغداران در فروش هرکیلو مرغ ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان متضرر شدند.

به گفته او، بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه ریزی ها و مازاد تولید روی دست مرغداران، پشتیبانی امور دام باید با نرخ ۵۸ هزارتومان باید اقدام به جمع آوری کند.

فروغی ادامه داد: با توجه به سرانه مصرف و قدرت خرید خانوار، جوجه ریزی ماهانه ۱۳۰ میلیون قطعه جوابگوی نیاز کشور است.

دبیرکانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی از توزیع روزانه ۷ هزارتن مرغ در سطح کشور خبر داد وگفت: براساس جوجه ریزی ۱۳۰ میلیون قطعه، ماهانه ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزارتن گوشت مرغ استحصال می شود که این میزان جوابگوی نیاز بازار است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است
  • ضوابط و مقررات توزیع اینترنتی دارو تدوین شد
  • محکومیت قصاب متخلف
  • پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطار‌های حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری
  • پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری آغاز شد
  • توزیع روزانه مرغ به ۷ هزار تن رسید