Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان از تمدید مهلت ششمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» تا پایان فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر هنرمندان خوشنویسی و تجسمی(کارتون،تصویر سازی،نقاشی) و به پیشنهاد دبیرخانه اجرایی جشنواره مهلت شرکت در ششمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» تا پایان فروردین 98 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هنرمندان کارتونیست و تصویرساز می‌توانند تا پایان روز 31 فروردین ماه 98 آثار خود را از طریق ایمیل oghaf.kordestan@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
حجت‌الاسلام نوروزی عنوان کرد: هنرمندان بخش نقاشی و خوشنویسی(ثلث، نسخ، نستعلیق،شکسته و گرایش های نوین) نیز می‌توانند تا تاریخ مذکور اصل آثار خود را به دبیر خانه جشنواره به آدرس کردستان، سنندج، بلوار جانبازان ابتدای سایت اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان معاونت فرهنگی اجتماعی ارسال کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در پایان یادآور شد: هنرمندان متقاضی شرکت در جشنواره جهت مطالعه دقیق فراخوان می توانند به سایت های kordestan.oghaf.ir و www.vaghf.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری «آسمان هشتم» با معرفی برترین‌ها توسط هیأت داوران در روستای کردر رضوی شهرستان میناب به کار خود پایان داد.

هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنواره آسمان هشتم موفق به کسب رتبه‌های برتر بخش‌های طراحی بروشور، طراحی صحنه، بهترین بازیگر زن بزرگسال، بهترین بازیگر زن خردسال شدند.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

همچنین این هنرمندان جایزه اثربرگزیده ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم را هم از آن خود کردند.

در بخش طراحی بروشور اول محمد حسن آقابابایی، در بخش طراحی صحنه اول روح الله فتاحی، در بخش بهترین بازیگر زن بزرگسال مرضیه کریمی، در بخش بهترین بازیگر زن خردسال یسنا فتاحی و عنوان اثر برگزیده جشنواره به نمایش ضامن رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم