Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سایپا با عبور از سد تیم مینروا پنجاب هند در مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان می‌رود. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سایپای ایران در مرحله پلی‌آف انتخابی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف مینروا پنجاب هند رفت و با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضاوند (10 - پنالتی و 81)، آرمان رمضانی (24) و ساموئل سارفو (73) در این دیدار برای سایپا گلزنی کردند. همچنین علی دشتی از تیم سایپا و امیریندر سینگ و محمود الامینا از تیم مینروا پنجاب هند از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سایپا در مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الریان قطر برود، دیداری که 30 بهمن ماه در قطر و به میزبانی الریان برگزار خواهد شد.

برنده دیدار الریان - سایپا در گروه B لیگ قهرمانان آسیا حریف تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان شود.

اعلام ترکیب سایپا برای دیدار مقابل پنجاب هند

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سایپا لیگ قهرمانان آسیا سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره ماجراهای رخ‌داده در دیدار این تیم با سایپا گفتگو کرد.

طرفداری | حسین خبیری گفت:

سال‌هاست داریم با همه‌چیز و همه‌کس می‌جنگیم تا بانوان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند. وظیفه همه ارکان فوتبال است که از این ماجرا حمایت کنند.

وی ادامه داد:

در مسابقه با سایپا هواداران ما طبق پروتکل و آن‌چه که تیم میزبان تعیین کرده بود روی سکوها نشستند و خیبر را تشویق کردند، اما کادرفنی حریف درست بعد از زدن گل به این نتیجه رسید که بانوان هوادار ما جای خوب ننشسته‌اند!

خبیری اضافه کرد:

من سال‌هاست در فوتبال حضور دارم، آدم دیروز و امروز نیستم. تمام اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج را به چشم خودم دیدم و قاطعانه می‌گویم اگر یک نفر با حضور بانوان در ورزشگاه مخالف باشد، آن یک نفر حتماً آقای سرآسیایی است.

او با بیان اینکه بازی پس از گل اول وارد تشنج و مسائل غیرفوتبالی شد، گفت:

هیچ‌چیزی در دنیا ارزش ندارد که به بانوان یا هر قشر دیگری از جامعه بی‌حرمتی شود. مخصوصاً فوتبالی که نتیجه‌اش مشخص است؛ خیبر صعود می‌کند و سایپا باید برای سال‌های آینده تلاش کند.

او توضیح داد:

مجموعه باشگاه خیبر، پاسخ این بی‌احترامی به هواداران و بانوان طرفدار خود را با صعود و قهرمانی به آن‌ها خواهد داد و حتماً از ایشان دلجویی می‌کنیم. اما از باشگاه سایپا توقع برخورد بهتری را داشتیم. به کادرفنی جوان سایپا توصیه می‌کنم راه دیگری برای رشد و پیشرفت انتخاب کنند.

خبیری اضافه کرد:

بالاخره فوتبال یک سرش برد است، یا باخت یا مساوی. ما با همین باخت هم هنوز صدر جدولیم و شانس مسلم قهرمانی و صعود، سایپا هم انشالله باید برای سال‌های آینده تلاش کند که در لیگ برتر به ما برسد و دوباره یکدیگر را در سطح بالاتری ملاقات کنیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر در پایان توضیح داد:

تمام اتفاقاتی که در ورزشگاه انقلاب کرج رخ داد را بر این مبنا می‌گذاریم که باشگاه محترم سایپا با هوادار غریبه است و نحوه برخورد با آن‌ها را درست نمی‌داند. این ماجرا برای ما هضم شده نیست، چون هر هفته چه ببریم چه ببازیم مردم شریف لرتبار پشت تیم هستند تا باهم جشن صعود را برگزار کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال