Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:24:04 GMT

نوجوان 12 ساله بر اثر انفجار مین در شوش مجروح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۲۷۸۳

نوجوان 12 ساله بر اثر انفجار مین در شوش مجروح شد

نوروز دبات عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کودک همراه با خواهر چهار ساله اش در حال چرای گوسفندان در نزدیکی ایوان تاریخی کرخه بودند که حدود ساعت 15:30 انفجار مین منجر به قطع مچ دست این کودک و آسیب دیدن صورت او شد.
وی با بیان اینکه این نوجوان حدود 12 ساله از عشایر استان همدان است، گفت: ماموران اورژانس 115 این نوجوان را به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل کردند که در نهایت برای ادامه درمان به اهواز منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور عشایر شهرستان شوش با بیان اینکه خواهر چهار ساله فرد مجروح در این حادثه آسیب ندید، افزود: باتوجه به فاصله زیاد این منطقه با شهرشوش، اورژانس 115 دیر به مصدوم رسید.
این حادثه در 30 کیلومتری شهر شوش اتفاق افتاده است.
29 آبان ماه امسال نیز یک نوجوان حدود 12 ساله بر اثر انفجار مین باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی درغرب کرخه بخش فتح المبین یک پای خود را از دست داد.
7280/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان همدان بیمارستان جنگ تحمیلی درمان ساله جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!

آفتاب‌‌نیوز :

جاشین فرمانده انتظامی شیراز پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

سرهنگ عبدالرضا ضربت ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند