Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@10:19:04 GMT

سفر رئیس سابق موساد به ریاض در سال ۲۰۱۴

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۲۹۸۱

سفر رئیس سابق موساد به ریاض در سال ۲۰۱۴

به گزارش جهان نيوز به نقل از کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی،  «تامیر پاردو» رئیس سابق سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) در سال ۲۰۱۴ به ریاض سفر کرد.

بر اساس این گزارش، تامیر پاردو در سال ۲۰۱۴ با سفر به ریاض، با شاهزاده بندر بن سلطان رئیس اسبق سازمان اطلاعات سعودی دیدار کرده بود.

سفر رئیس سابق موساد به عربستان سعودی پس از توافق ایران با گروه ۱+۵ درباره برنامه هسته‌ای این کشور در ژنو سوئیس صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشای این طرح عادی‌سازی روابط تل‌آویو -ریاض در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های صهیونیستی اخیرا یک سند محرمانه در خصوص عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی فاش کردند. 

شبکه تلویزیونی «آی ۲۴» رژیم صهیونیستی به نقل از یک سند محرمانه وزارت خارجه این رژیم فاش کرد که عربستان سعودی حاضر به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یا موافقت با طرح «معامله قرن» تا زمانی که طرف صهیونیستی امتیازاتی ندهد، نیست.

این شبکه عبری زبان تاکید کرد، این سند که یک دیپلمات عالی رتبه از آن مطلع شده است، به دلیل حساسیت موضوع روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی، سندی فوق سری است اما افشا شده است.

کانال۱۴ رژیم صهیونیستی نیز در مهرماه امسال فاش کرده بود که «یوسی کوهن» رئیس کنونی موساد، در سال ۲۰۱۷ بارها به عربستان سعودی سفر کرد و با مقامات سعودی دیدار داشت.

کوهن در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ هم با رؤسای سازمان‌های اطلاعاتی عربستان سعودی، مصر، اردن و تشکیلات خودگردان در نشستی که دولت آمریکا ترتیب داده بود، دیدار کرده بود.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان که به آنکارا سفر کرده است گفت: نسبت به افزایش فعالیت جریان‌های تندرو در غرب احساس نگرانی می کنیم و از مقامات آلمان انتظار داریم که اقدامات بیشتری علیه گروه‌های تروریستی اتخاذ کنند. ما از مقامات آلمانی در مبارزه با تروریسم انتظار حمایت و همبستگی بیشتری داریم.

طبق گزارش الجزیره، وی تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد ظلمی است که شبیه ندارد و نتانیاهو امنیت تمام منطقه از جمله مردم خود را تهدید می‌کند و از این طریق می‌خواهد عمر سیاسی خود را طولانی‌تر کند. تنش‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات منطقه بود. نباید جنایت‌هایی که اسرائیل در نوار غزه مرتکب شد را نادیده گرفت.

اردوغان همچنین گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

رئیس جمهور آلمان مدعی شد که اگر حمله حماس در هفتم اکتبر نبود جنگ کنونی غزه رخ نمی‌داد. او گفت: برای کاهش بحران انسانی در نوار غزه تلاش می‌کنیم. بدون ایجاد چشم‌انداز سیاسی بلند مدت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل از امنیت برخودار نخواهد شد.

رئیس‌جمهور آلمان با بیان اینکه برای گسترش روابط با آنکارا تلاش می کنیم خاطرنشان کرد: در بسیاری از پرونده‌های خاورمیانه با ترکیه توافق‌نظر نداریم.

توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس کد خبر 847046 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟