Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@16:52:40 GMT

واریز یارانه تغذیه برای ۵ هزار زن باردار و شیرده

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۰۸۷

واریز یارانه تغذیه برای ۵ هزار زن باردار و شیرده

خبرگزاری مهر: احمد میدری در پنجمین جلسه شورای هماهنگی کارگروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: زنان سرپرست خانوار در استان تهران، از طریق اداره پست اطلاعات آنها در اختیار ما قرار داده شده و در برنامه ریزی های شهری از آن استفاده می کنیم.

وی در مورد اجرای برنامه مقابله با فقر زنان باردار و شیرده گفت: وزارت بهداشت ۴۰ هزار زن باردار و شیرده را که نیاز به تغذیه داشتند به ما معرفی کرد اما با توجه به بودجه محدودمان توانستیم فقط به ۵ هزار نفر آنها از طریق سازمان هدفمندی ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: چنانچه بودجه کافی در اختیار ما داده شود می توانیم مابقی زنان را پوشش تغذیه مناسبی دهیم.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اصلاح قانون مدنی در خصوص تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی اظهار داشت: دو هفته گذشته آخرین جلسه بررسی اصلاح این قانون در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس برگزار شد و نظر نمایندگان در این خصوص مثبت بود.

وی گفت: تصویب این قانون نیاز به حمایت نمایندگان دارد که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

میدری در مورد پایگاه اطلاعات وزارت رفاه گفت: در این پایگاه وضعیت اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر اساس برش های منطقه ای و شاخص های رفاهی تهیه شده که گزارش آن به زودی ارائه خواهد شد و می توانیم قول دهیم تا سه ماهه اول سال آینده این اقدام انجام شود.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این اطلاعات نشان دهنده این است که زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد هستند و اطلاعات شخصی آنها نیز دیده شده است.

وی به طرح پنجره واحد اشاره کرد و گفت: پنجره واحد در دو بخش بیماران خاص و کارگران ساختمانی تدوین شده است که در قسمت بیماران خاص در گذشته سامانه ای بود که اطلاعات بیماران خاص از سوی چهار سازمان بیمه گر اعلام می شد که هم همپوشانی وجود داشت و هم زمان بر بود و پس از تدوین این پنجره سازمان های بیمه گر قبول کردند با رفع هم پوشانی اطلاعات دقیق تر در اختیارشان قرار می گیرد.

میدری با اشاره به اینکه ۱۵۶ هزار بیمار خاص وجود دارد گفت: تا قبل از تغییر نرخ ارز هر کدام از این افراد دو میلیون تومان یارانه دارو دریافت می کردند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در مورد پنجره واحد کارگران ساختمانی گفت: این اقدام با کمک تامین اجتماعی انجام شده و پروسه ای که در گذشته برای بررسی وضعیت و تایید کارگر ساختمانی انجام می شد پیچیده بود که در پنجره واحد این مشکل برطرف شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه تغذیه وزارت تعاون زنان باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی کازرون گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد؛ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته برگشت داده شد و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم در دستور کار است.
زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی در خوزستان
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • عوارض تزریق بوتاکس و ژل برای زنان باردار | اگر در آستانه مادر شدن هستید،‌ دور این ۴ مورد را خط بکشید