Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مطمئناً اگر زمین کیفیت بهتری داشت، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پنجاب بزنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پنجاب هند در دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*مطمئناً اگر زمین کیفیت بهتری داشت، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تیم الریان قابل مقایسه با این تیم هندی نیست.

*به دنبال آنالیز درستی از این تیم هستیم، چراکه در حال حاضر این تیم را به صورت کامل نمی‌شناسیم.

*یک توپ زدند که به بدن رضا اسدی برخورد کرد و من ندیدم. این واکنش خیلی سریع بود و من متوجه نشدم، اما فکر می‌کنم تیم ما و فوتبال ما بهتر از هند بود.

*چند وقتی بود که برد نداشتیم، مساوی می‌کردیم یا بازی‌ها را از دست می‌دادیم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی دایی سایپا هند لیگ قهرمانان آسیا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ پس از یک ناکامی دیگر: شخصیت برنده داریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در حالی‌که دو بار از بورنموث عقب افتاد، هر دو بار توانست به بازی برگردد و با کسب تساوی ۲-۲ از شکست خارج از خانه فرار کند. اریک تن‌هاخ در کنفرانس پس از بازی با تاکید بر اینکه آنها مستحق به‌دست آوردن سه امتیاز بودند، مدعی شد که تیمش شخصیت برنده دارد.

تساوی ۲-۲ و یک ناکامی دیگر؟
ما تیمی داریم که مقاوم است، شخصیت برنده دارد و می‌خواهیم برنده شویم. ما دو بار به بازی برگشتیم. می‌بینید که هر حریفی میل به شکست دادن ما دارد. آنها در هر مسابقه با بیشترین توان مقابل ما قرار می‌گیرند. باید به این وضعیت عادت کنیم و برای پیروزی مقابل آنها تلاش بیشتری انجام دهیم.

مشکل تیم؟
ما وقتی مالکیت را در اختیار داریم به راحتی توپ را به حریف می‌دهیم. این نباید اتفاق بیفتد. گل اول را ببینید. یک حرکت خوب از سمت تیم ما بود اما بعد توپ را از دست دادیم و گل خوردیم.

مشکل تاکتیکی ندارید؟
در همه جنبه‌ها باید بهتر شویم اما بیشتر مشکلات ما روی اشتباهات فردی است. بازیکنانی داریم که توانایی عملکرد بهتر با توپ را دارند اما اشتباهات‌شان زیاد است.

دلیل تعویض گارناچو؟
در سمت راست خوب بازی نمی‌کردیم و نیاز به تحرک بیشتری در آن داشته باشیم. گارناچو در طول هفته تمرین نداشت و پس از چند دقیقه خوب بازی نمی‌کرد. تصمیم گرفتیم با تعویض او کمی انرژی به سمت راست ببریم.

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • (عکس) دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در یک مهمانی شبانه در آمریکا
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • جواد محمدی: فکر نمی‌کردم چهار گل به تراکتور بزنیم
  • صادق‌بوقی بهتر از لیونل مسی
  • تن‌هاخ پس از یک ناکامی دیگر: شخصیت برنده داریم!
  • گولسیانی: پرسپولیس بهتر از استقلال و شایسته قهرمانی است