Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از یخ زدگی کنتورهای آب در شهرها و روستاهای سردسیری این استان خبرداد.

سیدعلی لدنی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در سه روز آینده به‌دلیل کاهش شدید دمای هوا شاهد یخ‌زدگی کنتور و تاسیسات آبی منازل و ساختمان‌ها در شهرها و روستاهای سردسیری این استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مشترکان آب مناطق سردسیری در زمان یخ‌زدگی کنتور آب از آتش‌زدن و آب‌جوش ریختن روی کنتور خودداری کنند­، اظهارداشت: روزهای آینده به‌طور حتم و براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی دمای هوا در شهرهای سردسیری استان به شش تا هشت درجه زیر صفر می‌رسد.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشترکان آب نسبت به عایق کردن کنتورهای آب خود در این مناطق اقدام کنند، خاطرنشان کرد: گفت: عایق کردن کنتور و تاسیسات آبی به‌وسیله پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی از احتمال یخ زدگی لوله‌ها و تاسیسات جلوگیری می‌کند. برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب باید در فضای بسته و حفاظ مناسب استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کهگیلویه و بویراحمد سازمان هواشناسی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گزارش هواشناسی استان، این آمار در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۶۷۰ میلی متر در استان باران باریده بود.
بر اساس این آمار، تاکنون شهرستان لنده با ۷۳۲ میلی‌متر ، رکورددار بارش در سال زراعی جاری است.
طبق آمار اعلام شده از سوی هواشناسی استان، در مجموع در سال زراعی گذشته ۶۹۴ میلی متر در استان باران باریده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • ۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد