Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-29@06:00:04 GMT

افشای فساد جنسی گسترده در ورزش کانادا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۳۴۰

افشای فساد جنسی گسترده در ورزش کانادا

نتیجه یک تحقیق گسترده از وجود فساد جنسی گسترده در ورزش کانادا در ۲۰ سال اخیر حکایت دارد.

به گزارش جنوب نیوز و به نقل از پایگاه خبری «اینساید دِگیمز»، انگلیس، شبکه CBC کانادا اخیراً تحقیقاتی در حوزه فساد در ورزش این کشور منتشر کرده که حقایق تأسف‌باری را برملا کرده است. طبق این گزارش بیش از 200 مربی در رشته‌های ورزشی مختلف از سال 1998 تاکنون به آزار جنسی ورزشکاران زیر سن قانونی متهم و محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این گزارش واکنش کمیته ملی المپیک کانادا و کمیته پارالمپیک این کشور را به همراه داشته و آنها مدعی شده‌اند که همواره حامی ورزش بدون فساد اخلاقی و تبعیض از هر نوع بوده‌اند.

در تحقیقات CBC‌ فاش شده که حداقل 222 مربی که در حوزه تعلیم ورزشکاران تازه‌کار کانادا ایفای نقش کرده‌اند، در دو دهه اخیر به ورزشکاران تحت تعلیم خود تعرض جنسی کرده‌ که بیش از 600 نفر از قربانیان زیر سن قانونی (18 سال) بوده‌اند. در این افشاگری همچنین مشخص شده که پرونده 34 تن از متهمان هنوز در جریان بوده و آنها در حال محاکمه هستند.

تهمان پرونده فساد اخلاقی ورزش کانادا در 36 رشته مختلف فعالیت داشته‌اند که بیشترین آمار آن مربوط به رشته هاکی با 86 متهم،‌ 59 مورد محکومیت و 8 مورد محاکمه در حال اجرا است. پس از آن، رشته‌های فوتبال هنرهای رزمی، بسکتبال و شنا بیشترین آمار موارد فساد اخلاقی مربیان را داشته‌اند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • این روزها غزه بدترین جای جهان برای «زن بودن» است