Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری، امام جمعه شهرستان رشتخوار با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خدای متعال را شاکریم که توفیق عنایت فرمودند: تا در راستای برنامه‌های دهه مبارک فجر فاطمی انقلاب اسلامی و ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام و رسول مهربانی ها، حضرت فاطمه زهرا (س)، شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ، تاریخی توسط مردم غیور، قدرشناس، بابصیرت و سربلند شهرستان رشتخوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم به درستی و بجا زمان شناسی خود را نشان دادند و با اتحاد و همدلی مثال زدنی دگربار با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) شهیدان امام و رهبر عظیم الشان (مدظله العالی) تجدید میثاق نمودند. با تمام وجود از حضور ماندگار و حماسی همه اقشار مردم و کلیه شهروندان نجیب و ولایتمدار در سراسر شهرستان کمال تشکر و قدردانی را داریم و در مقابل بزرگی مردم عزیزمان سر تعظیم فرود می‌آوریم و خدمت به آن‌ها را افتخار و نعمتی بزرگ می‌دانیم.

همچنین لازم است از زحمات و تلاش‌های نیرو‌های امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی، بسیجیان دلاور، کمیته‌های برنامه ریزی دهه مبارک فجر و کلیه عوامل اجرایی تشکر نماییم. سلامتی، توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت می‌نماییم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس هم گفت: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی در بندرعباس، از سه راه گمرک محور شرق به غرب و از هتل هرمز محور غرب به شرق از بعد از نماز جمعه تا پایان راهپیمایی مسدود می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: بولوار شهید مطهری بندرعباس نیز از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم اصفهان در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود