Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@20:41:47 GMT

رتبه دوم گیلان در الکترونیکی کردن آمار و اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۶۳۸

به گزارش ایلنا از رشت، وحید طیفوری در نشست خبری رئیس و معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و مراسم رونمایی از کتاب 40 سال تلاش اظهار داشت: در حال حاضر ایران دارای نظام سنتی و مدرن بوده و سعی بر این است که در همه بخش‌ها از نظام سنتی آمار به نظام مدرن ارتقاء یابیم.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان تصریح کرد: سرشماری در گیلان نسبت به قبل از انقلاب ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال 24 عنوان طرح آمار سرشماری و موردی با 26 هزار نمونه مورد مراجعه داشتیم که 17 هزار نفر روز مشغول کار شدند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در پایان گفت: گیلان دومین استان در الکترونیکی کردن اطلاعات و آمار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.

خیریانپور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

او افزود: مازندران طی ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت ۲ میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است. ‎

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

خیریانپور افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

او گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

خیریانپور گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.