Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@09:10:05 GMT

نجات سرنشینان280خودرو گرفتار در برف

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۷۵۶

مدیرکل حمل و نقل جاده ای فارس گفت: راهداران فارس سرنشینان 280 خودرو گرفتار در محورهای پر بارش استان را نجات دادند. ناطقان: علیرضا سیاه‌پور با اشاره به بارش باران و برف در برخی محورهای فارس، اظهار داشت: 280 خودرو گرفتار در برف با کمک گشت‌های راهداری نجات یافتند.
وی افزود: 4 هزار و 902 کیلومتر باند از جاده‌های استان در پی بارش برف شبانه روز اخیر در مناطق مختلف برفروبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس ادامه داد: 3 هزار تن شن‌پاشی و نمک‌پاشی در سطح جاده‌های استان انجام شده است.
وی از خدمت رسانی 442 نفر از نیرو‌های راهدای با 315 دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه سنگین به گرفتاران در جاده‌ها خبر داد و گفت: نیروهای راهداری برای تامین امنیت تردد مسافران در تمام جاده‌های استان به صورت فعال حضور دارند.
سیاه‌پور اعلام کرد: هم اکنون تردد در محورهای ارتباطی استان برقرار است.
منبع: فارس برچسب ها: برف ، امداد ، راهداری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برف امداد راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد درپی بارش باران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت راه‌های این استان را تشریح کرد.

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید و سیل‌آسا، راه‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم بارش‌ها، راه‌های روستایی در مناطق مختلف استان مسدود شده‌اند و ریزش‌هایی زیادی رخ داده است. بعد از تمام شدن بارش‌ها و مساعد شدن شرایط جوی، بازگشایی راه‌های روستایی آغاز می‌شود.

او گفت: چند پل بزرگ در راه‌های استان در معرض خطر تخریب قرار گرفته‌اند که برای رعایت ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی از عبور و مرور روی آنها جلوگیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۵۰ نفر نیروی عملیاتی راهدار و پشتیبان در استان آماده‌باش هستند و در حال خدمات‌رسانی و کمک به مسافران و گردشگران گرفتارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر
  • رفت‌وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌استانی بوشهر
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • تمام محورهای استان مرکزی باز است
  • تشریح آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد درپی بارش باران