Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-ایرنا- تیم های ذوب آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه پس از 90 دقیقه به تساوی بدون گل به وقت اضافه کشیده شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2019 از ساعت 19 با سوت داور ژاپنی (توجو) در روزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار بازیکنان ذوب آهن در همان ابتدا حملاتی را روی دروازه حریف کویتی آغاز کردند و در دقیقه سه ضربه پای کرستین بازیکن خارجی این تیم اولین موقیعت را بر روی دروازه حریف به وجود آورد.
در این دیدار بازیکنان ذوب آهن از کنارهای زمین به سوی دروازه کویت حمله کردند و در دقیقه 17 ضربه سر ارسال مطهری با واکنش دروزاه بان حریف به بیرون رفت و ذوب آهن یک موقعیت خوب را از دست داد.
در ادامه بازی تیم کویتی که تیم جان دار و خوبی نشان داد توسط الحربی یک تو پ خطرناک به راست زمین فرستاد و ضربه الرشیدی از بالای دروزاه حریف به بیرون رفت.
بازیکنان ذوب آهن حملات خود را به سمت دروازه حریف در میان تشویق هوداران خود ادامه دادند ولی فرصت ها با بی دقتی از بین رفت.
در ادامه بازی تیم الکویت در یک ضد حمله در دقیقه 21 یک ضربه کرنر به دست اورد ند که به بیرون رفت، بازیکنان تیم ذوب آهن به حملات خود ادامه دادند ولی تیم کویتی توانست با یک بازی بسته تیم ذوب آهن را کنترل کند.
ضربه از راه دور ارسلان مطهری بازیکن ذوب آهن در دقیقه 39 از بالای دروازه الکویت به بیرون رفت تا یک موقعیت خوب دیگر توسط این تیم از بین بروند تا نیمه اول این دیدار با وجود حملات گسترده تیم ذوب آهن بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که در همان دقایق اولیه بازی توپ ارسال مطهری بازیکن ذوب آهن با برخورد با مدافعان تیم حریف برگشت داده شد و در ضد حمله نیز تیم کویتی ناموفق بود.
در دقیقه 51 بازیکنان ذوب آهن یک موقعیت خوب گلزنی را دوباره از دست دادند و با واکنش منصوریان روبه رو شد، ارسال مطهری در دقیقه 57 بار دیگر دروازه الکویت را تهدید کرد که با واکنش خوب دروازه بان این تیم روبه رو شد.
بازیکنان تیم کویتی نیز در ضد حملات صاحب یک موقعیت خوب شدند که توپ سعید بازیکن شماره 45 این تیم توسط مظاهری دروازه بان ذوب آهن دفع شد. بازیکنان تیم ذوب آهن بر حملات خود افزودند ولی در گلزنی موفق نبودند.
در دقیقه 86 تیم ذوب اهن صاحب یک ضربه کرنر شد که بی هدف به بیرون رفت و تیم حریف در آن طرف میدان موقعیت گلزنی خوبی را در ضد حمله از دست داد.در دقیقه 90 ضربه سر حدادی فر را مدافع تیم کویت به بیرون زد تا ذوب آهن دو باره صاحب یک کرنر شودواین موقعیت هم تبدیل به گل نشد، ذوب آهن پی درپی موقعیت های گلزنی را در پایان این دیدار از دست داد تا این بازی در 90 دقیقه با تساوی به پایان برشد و وقت های اضافی و بعد از آن ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی باشد.
در دقیقه 75 ماریون سیلوا فرناندز بازیکن ذوب آهن از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
تیم ذوب آهن در این دیدار با هدایت علیرضا منصوریان با ترکیب رشید مظاهری ، محمد نژادمهدی ، هادی محمدی،مسعود ابراهیم زاده ، میلاد فخر الدینی ،حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، ماریون سیلوا تعویض در دقیقه 83 با زبیر نیک نفس و مهران درخشان مهر تعویض با ابوذر صفر زاده دقیقه 53، کریستین اوساگودنا و ارسلان مطهری به میدان رفت.
در آن طرف میدان تیم الکویت کویت نیز با هدایت محمد عبدالله با ترکیب حمید یوسف، سامی سنا، فهد الهاجری، حمید میدو، فهد الرشیدی،حسین الشماری، اسماعیل الدعا، فیصل الحربی،یعقوب الترار، طلال الفادل، جاسم سعید بازی کردند.
قضاوت این دیدار را مینورا توجو با کمک های اکان یاگی و اوچی شینجی از ژاپن بر عهده دارد.
8114/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ آسيا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و اکنون در انتظار دیدار فردای آبی‌پوشان خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸، عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار ۵۲ امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (۶۳-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (۴۶-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۸۴-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (۷۶-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (۱۱-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (۷۶-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

نیمه اول

دقیقه ۳: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه ۸: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد.

دقیقه ۱۱: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه ۱۳: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه ۱۷: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۹: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۵: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۱: شوت مسعود ریگی از بالای دروازه پارسا راهی اوت شد.

دقیقه ۶۶: آل‌کثیر با فرار پشت مدافعان صنعت نفت روی پاس ترابی در موقعیت تک به تک با پیام پارسا قرار گرفت و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۸: ارسال کرنر پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به دست مصطفی احمدی بازیکن صنعت نفت برخورد کرد که داور این توپ را خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۷۱: حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان صنعت نفت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶: شوت از راه دور دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰: ارسال خطرناک نفتی‌ها را در مرحله اول عبدالکریم حسن در داخل محوطه شش قدم برگشت داد و در ادامه شوت والی زیبای تهیدست به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان